Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN O: Bay 1 tarvikkeita

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana juhaa, 22 Helmikuu 2009.

1. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Yashica TLR -kameraan linssin ja vastavalon suoja. Lähilinssejä ja suotimiakin saa tarjota. Kamerassa on kummassakin kakkulassa bajonetti 1. Tarvikkeet saavat olla siistejä, mutta niiden ei tarvitse olla kalliita, minulle kelpaa edullinenkin.

Tarjoukset yksärillä tai juhaa1(ätsih)luukku.com

2. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Vs: O: Bay 1 tarvikkeita

Opiskatulppa edelleen hakusessa. Rollein peltinen ei sovi tuohon. On liian tiukka ja jää jumiin. Vastis löytyi, samoin oranssi mv-filsu.
    UV filtteriä saa tarjota. Samoin bajonetti 1:lle lähilinssisarja nro 1 (n.60 - 90 cm) parallaksin korjauslinssillä kelpaa myös. Jos kaapinperällä kerää pölyä laajakulma- ja telelisäkkeet Yashica 124G:n niin tarjoa vaan, vaikka en tällä hetkellä tiedä niitä tarvitsevani. :)

3. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Uv -filsu ja lähilinssisarja 1 löytyi. Opiskatulppa edelleen hakusessa. Samoin laajakulma- ja telelisäkkeet.

4. Vs: O: Bay 1 tarvikkeita

Minulla olisi vissiin Yashica C:n saranoitu tulppapari joutavana. 15 € Pakilasta noudettuna.

T. Kerkko.

5. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Joko oot käyny EP:llä tonkimassa laatikoita?

6. Vs: O: Bay 1 tarvikkeita

...ja sitten olisi muovinen linssisuoja, 5 € noudettuna.

T. K.

7. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Metallinen saranaversio 7,50€?

8. Vs: O: Bay 1 tarvikkeita

Se metallinen meni jo. Muoviläpyskä jäljellä.

T. K.

9. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Ostettu 2 kpl linssinsuojia. Laajis- ja telelisäkeitä voi edelleen tarjota. Samoin Bay 1 IR filsua.

10. Vs: O: Bay 1 tarvikkeita

Mulla on Bay 1 Sunin 2 x telelisäketötteröt. Ihan kirkkaat linssit on ja alkuperäinen siisti nahkazydeemi. Ikinä en ole kuvannut sillä mitään. En pidättelisi hengitystä kuvanlaadun suhteen. Saat lainaksi ihan koska vaan, myydä en kehtaa.

11. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Voisin mä niitä lainata ja kokeilla, kun kerran tarjoat. Suuri kiitos ja syvä kumarrus!

Sen sijaan Bay-1 bajonetin IR -filttereitä on tarjottu massiivisesti. Nollasta tarjouksesta huolimatta en ole kauppoja sellaisesta vielä tehnyt, joten vielä voi tarjota.

12. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Telelisäkkeet on. Laajislisäkkeet ja Bay-1 IR filsua saa edelleen tarjota.

13. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Laajislisäkekin on. Jos Bay 1 IR -filsu vielä jostakin niin alkais olla järjestelmä kasassa.