Otsikon ilmaisevaa voi tarjota - kaikki huomioidaan ja edullisuus, suhteessa mahdollisimman hyvään laatuun, saa aikaan lisäkiinnostusta. Ei tarvitse olla kevyt eikä uuden näköinen. Tukeva pitää olla ja teknisesti ehjä ! Ei yksityisviestejä toistaiseksi. Jos mielenkiintoista tarjottavaa löytyy, avaan sitten yksärimahdollisuuden tarvittaesssa. Kiitos. - E
Vs: Puinen kolmijalka Mulla ei oo kolmijalkaa mutta hitsi että oli tukevia ja hienoa työnjälkeä: sellaisia oli vielä sotaväen varastoissa jonkinlaista etäisyysmittaria varten kun olin Santiksessa kertausharjoituksissa muutama vuosi sitten. Jos ne tulis poistoon jossain välissä...oli kaunis esine. Ehkä jostain alan poistomyymälästä vois löytyä? V-MS
Vs: Puinen kolmijalka Kannattaa kurkata Varustelekan sivuilta? Toinen vaihtoehto olisi ehkä www.huutokaupat.com ? Sen kautta näkee puolustusvoimien huutokauppailmoitukset ja listat huudettavista tavaroista. Mittalaitteen jalkoja on silloin tällöin liikkeellä.
Vs: Puinen kolmijalka Oiskos tuolla ? Oon joka tapauksessa menossa tuonne piakkoin byysia ostamaan, joten pitääpä katsoa samalla. Ei tosiaan tarvi olla Berlebachia. Mulle ei merkitse jalustan nimi mitään - ainoastaan toimivuus omassa käytössäni merkitsee. Yrittänyt etsiä myös rautakauppojen mittalaitteiden jalustoista yms. Mut ei vielä ole natsannut. Talveksi olis hyvä saada (multa on jo hieman paleltunut kädet aiemmin ja alumiini ei enää siksikään juuri kiehdo. Hiilikuituvempeleitä vierastan muista syistä. Puu on hieno matsku !) - muuten ei mikään kauhea kiire. Kiitos paljon vinkeistä ! -E
Vs: Puinen kolmijalka Noissa intin jalustoissa on jokin outo kierre. En tiedä tarkalleen mikä se on, mutta ei kumpikaan normaaleista jalustakierteistä. Intissä yritettiin käyttää kuvauskäyttöön, eikä onnistunut tuon kierteen vuoksi. Tarvitsee siis jonkinlaisen adapterin väliin. Veikkaisin,että kierre on millinen johtuen suhteestamme itäiseen naapuriimme. t. Krhk:n mittamies
Vs: Puinen kolmijalka Modasin tuollaisen mittalaitteen jalustan kamerakäyttöön poistamalla mittalaitteen kiinnitysosan. Tein tilalle upotuksen jalustaruuville, jonka kiinnitin tiukasti tekemääni reikään. On siinä ainakin kuulapää pysynyt hyvin kiinni. Jalusta on kevyt ja "lämmin" käsille. Lisäksi siinä on kantohihna kuten kiväärissä. Kulkee luonnossa mukana mukavasti olalla.
Vs: Puinen kolmijalka Niillä olis siellä deaktivoituja kivääreitä: mites sellainen miekoista auroiksi-lähestymistapa. Jos ostaisit kolme kivääriä pistimineen ja rakentelisit niistä kolmijalan? V-MS
Vs: Puinen kolmijalka Mulla olis tuollainen mm. lintumiesten suosima Berlebach 3042, erittäin tukeva, uuden veroinen, pariin sataan... tai voisin vaihtaa hieman pienempään Berlebachiin... http://www.suomenlintuvaruste.com/product_details.php?p=446
Vs: Puinen kolmijalka Tuo olis varmasti hyvä. Olis hyvä olla semmonen, jossa voisi pitää tarvittaessa isompia kiikareitakin, kaukoputkea (ei valtavaa), keskikoon filmikalustoa plus sitten näitä digivempeleitä vähän raskaammillakin objektiiveilla (ei mitään kovin isoja). Erikseen kylläkin Mulle on nyt tarjottu yhtä vanhaa puujalustaa (merkistä ei hajuakaan mutta kuulema tukeva ja silti yllättävän siro - kuvista päätellen jopa kaunis esine) tutun kautta mutta en tiedä milloin sen saan nähtäväksi (sellaista en osta näkemättä ja syynäämättä). Vois olla joku kevyempi mullekin pitemmän päälle parempi kun ikää vaan tulee koko aika lisää ja talvisin kuljen jäillä aika painavan repun kanssa tuntien patikoita. Selkä on mulla lopun elämää invana ja joskus kiukuttelee ikävästi. Mutta kun nuo alumiini ja hiilikuitu jutut tuntuu aina olevan niin vetkuloita ! Eipä tässä olis edes fyrkkaakaan tähän harrastukseen tunkea kun on taas veneen nostot ja talvisäilytykset ym ym. just ajankohtaisia. Perke*een raha ! Missä päin tuo jalustasi on ? - E _______________________ Edit : vmsorola : Se olis varmasti vinkeän näköinen jalusta mutta ... Kivääreitä en tarvitse - kuin metsästämiseen tai muuhun selviytymiseen. Tappamista varten ne on - ei muuta. Dekoase on palliton ase. Ja täällä seudulla et kauan dekokivääreitä ulkona kantele, kun smurffit ...
Vs: Puinen kolmijalka kelpaisko tuo http://www.keltainenporssi.fi/search/ko ... uage_id=fi"]http://www.keltainenporssi.fi/search/koti-ja-sisustus/sisustuselementit-ja-muut/kameranjalka/search.mec?pob_post_id=15372833&pob_action=show_post&pob_cat_id=11341&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=fi
Vs: Puinen kolmijalka Noista ei tiedä kuinka vatkuleita ovat ennenkuin kokeilisi. Niin paljon on käytännöllisesti katsoen kelvotonta roinaa jo nurkissa, etten enää aio ostaa mitään arpapelillä. Olisi nähtävä livenä ja testattava toiminnot. Nyt ei ole halua - eikä aikaa - korjata edes hieman rikkinäisiäkään antiikkituotteita, joita myös on hiljattain tarjottu. _____________________ Porkkalalle : Mulla on nyt hiukan yli viikon tuumimattomuustauko tämän kanssa kun joudun tekemään muunlaisia kuvia (pari maalausta) - jonka jälkeen palaan asiaan (kaikki liikenevät rahatkin taitavat mennä maalaustarvikkeiden ostoon ja botskijuttuihin lähes loppukuun - en ilmoitusta laittaessani muistanut koko rahareikää!). Lähetän sulle oman sähköpostiosoitteeni, johon voit laittaa kuvia Berlebachin kunnosta, jos haluat. En käytä tämän foorumin yksityisviestintää enää - törkyviestien vuoksi. Jalustasi on tunnettu laatumerkki ja saat sen myytyä/vaihdettua varmasti millä vain alan myyntipalstalla, jos sulla on kiire. Kiitos paljon palautteesta ilmooni ja palataan asiaan kun palataan. Ystävällisesti, Eero
Vs: Puinen kolmijalka Ei mitään paniikkia... itse asiassa en ollut edes aktiivisesti myymässä jalustaa, mutta kun tuli puheeksi nuo puujalat...
Vs: Puinen kolmijalka OK. Jos on vielä tarjolla - vaikkapa kuun vaihtuessa marrakseksi, palataan asiaan ? Toi vois olla mulle just jepulis ... Edit : (Itse tarvitsen puukolmijalkaa tosiaan vasta talveksi, pakkasien varalle. Ajattelin - kerrankin - ajoissa alkaa etsimään). - E
Vs: Puinen kolmijalka Kunhan nuo verottajan joululahjat lähenevät, laitan oman Berlebachin myyntiin. http://www.berlebach.de/?bereich=details&id=303&sprache=english
Vs: Puinen kolmijalka Nyt kuun vaihteessa, parin päivän sisällä, ostan kelvon kolmijalan edellä kuvailtune ominaisuuksineen. Jalusta pitäisi ennen kaupantekoa nähdä. Kiitos tarjouksista !