Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA !

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana ruusju7, 21 Joulukuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
  2. totta ,itse asiassa sinne se piti laittaakin,jos ylläpito osaa sen vaihtaa niin ok

3. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Yhdistelin :)

4. evis

evis Member

498
    0
    16
  5. Kaarne

Kaarne Active Member

1 359
    0
    36
    Mitä ne siellä tekee?

6. evis

evis Member

498
    0
    16
    Ei ainakaan lisäänny..

(käytössä ovat, ei kokopäiväkoristeena)

7. jyrik

jyrik Member

805
    0
    16
  8. Tero Leponiemi

Tero Leponiemi Member

285
    0
    16
  9. jj

jj Member

310
    1
    16
    On tuo hinta minusta vähän yläkanttiin (olettaen keskivertokunto), mutta ei ehkä ihan törkeimmästä päästä.

Rolleinar-lasit olivat budjettilaseja, eivätkä kai lähelläkään sitä tavallista Rollei/Zeiss-laatua.

Olen kyllä moneen otteeseen harkinnut SL35:n ostoa, mutta minä olenkin kai jonkinlainen Rollei-fani. :) Jos käyttäis kylmää harkintaa, ei tuossa kyllä välttämättä olis järkeä. SL35 ei kuitenkaan edusta Rollei-historiassa ihan sitä vuorenhuippua.

10. Myy ne Nikonit ja osta Canon!

11. Varokaa Rollei SL 35:ia!

Rollein peilikamerat olivat yksi syy firman konkurssiin, ne on aika vaikeasti suunniteltuja eikä niitä tahdo huoltaa enää kukaan. Olen itse, Kaukon käskystä, singonnut varaosat roskikseen joksu 1988...
    Rolleinarit taitaa olla Cosinan tekemiä ja melkoinen osa Zeiss-tyypeistäkin teetettiin alihankkijoilla.

12. Kai harrastusta sentään kannattaisi ennemminkin kehittää, eikä olla lyhytjännitteinen ja tempoileva, varsinkaan minkään keräilyynkelpaamattoman materiaalin kanssa. Minä ehdotan että kannattaisi ostaa vähintäään seitsemän F4:sta lisää ;-)
    P.S. Minun ei ole mynnissä..

13. evis

evis Member

498
    0
    16
    *Editoin itse itseäni ja otin pois älyttömän "hiekkalaatikko"lauseeni. Tärkeintähän on valokuvan tuotto mieluisilla vehkeillä eiks jeh*

14. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48
    Huippulöytö tänään! Hämeenlinnalaiselta kirpparilta löytyi Zenit et normaalilasilla hintaan 120€!! Arvatkaa, ostinko :p

15. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Zenit = paskaa käteen.
    Sori vaan...

16. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48
    Sinne hyllyyn jäi, olisin ehkä ostanut 12€:lla... onhan se holgaa parempi.