Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Älä oo huollissas mulla on jo M3 ;D Tosin musta, vähän parempikuntoinen kun tuossa linkissä, olis nasta.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Oon nauranut tätä viikon verran. Mittarin toiminta on muuten ok, mutta mittari ei toimi. Go kain, GO!
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Joko Teemu osti M8:n, nyt olis digi M3 myynissä: [QUOTE> [/QUOTE] Ostin muuten kerran vastaavan kameran Finnairin Bangkokin koneesta ja aamulla krapuloissa tein asiakaspalautuksen.. kamera takaosastaan kovin ulkoneva jota ei kuvasta huomaa..
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! [/QUOTE] Ei oo vielä M8:a! Ja noi Minoxin M3:t on varmaan kohtuu kamalia x) jukkis vois siirtyä Minoxin Rolleidigiin: http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_5033.html
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Suunnilleen samankokoinen mutta paksuus tuplat.. Kuvan laatu ihan kamala.. interpolaroitu 5Mpix.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Tuossa kun on tähyslasin paikalla LCD-näyttö niin onkohan se sitten vääräkätinen (peilikuva) niin kuin oikeassakin? Jos ei ole niin voi olla vaikea tähdätä oikeaan kuiluun tottuneelle? T. K.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Tästä vähän kalliimpi Leica Ja sitten vähän kalliimpi Leica kopio Edittiä, nyt on oikea linkki kopio Liecaan, kiitos huomiosta.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Jahas... se on sit se M3 hakusessa ;D ...ja baitowei... linkit johtaa samaan kohteeseen, oliko tarkoitus ?
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Vanhan vitsin kymmenestuhannes uudelleenlämmitys mutta ihan viihdyttävä Herra Räkäjarrun kommentit D3x:n mielenkiintoiseen hinnoitteluun. --# Mablo
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Tässä jykevämpää jyrää: http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135231648473.gif
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Tuli mieleen että mulla on kirpparilta ostettu parikytvuotta sit nuottivihko jossa hassuja nimmareita, joku ihme Ringo, Paul, John ja George jotain...vihkossa on jonkun Beatlesien musaa V-MS
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Olisi ollut Leicaa halvalla , kauan roikkui huuto.netissä mutta lasilla ei tosin mitään tekemistä Leican kanssa: Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net eli suurennuskoneen linssi, itellä samanlainen..
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Ohviksi jo menee, mutta on mullakin 20 kirjettä (minulle osoitettu), käsin maalatut kuoret ja käsin kirjoitettu sisältö. Tekstien lomassa piirroksia. Mukana jokaisessa repäisty palanen käsin värjätystä vedoksesta. 80-luvun loppupuolelta. Lähettäjänä Jan Saudek, jos se nyt kellekään sanoo mitään. kapa