Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Mä luulen että toi linkin kamera on väärennetty. Tuo teksti näyttää niin käsintehdyltä, että veikkaan kameran olevan alunperin Contax. Alkup nimi on hiottu pois ja meistattu Kiev tilalle. Kaikenlaisia vilunkeja sitä liikkuukin. Kannattanee kysyä, löytyykö myyjältä aitoustodistus ennen ostopäätöstä.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Pitänee lämmitellä tätäkin ketjua ;-) Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! "Ei pahalla mutta..." Kain:in myytävistä kohteista näitä tulee kyllä usein bongailtua ;-D. Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Siis tuossahan oli romua niin että rekalla tuovat kotiin. Liikennöinti maksut ja erikoiskuljetuksetkin maksaa monta tonttua nykyään.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Täässä vinkki jos on kameraa vailla (ehkä toimii ehkä ei), huom hintavaraus! Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Kertoo myös seuraavaa: Laitan objektit puolelle huutoon, koska kamerasta ei tietoa onko toimiva Että näin. Jaa nyt vasta huomasin tuon hintavarauksen, ei voi sanoa kuin että huh huh
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Mikäs se hintavaraus sitten oli? Itse olen niin puusilmä etten sitä tuolta huomannut?
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! 350 euroa. Aika korkea laitteelle joka toimii.. tai sitten ei toimi.
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Hehe. Kuulostaa "sopuhinnalta". Onneksi se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan....
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Tämä ei ole hinnalla pilattu, onpahan muuten vaan hauska ilmoitus: Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Siinäpä laite, josta löytyy "jos jonkinlaista nippeliä ja nappulaa"!
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net Hasselin hinnoissa melki..
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! Siten että en nyt ihan vielä tuolla hinnalla montaa Hasselia ole nähnyt mutta hieman lisää niin sillä vois saada...
Vs: NYT ON KAMERAT KULTAAKIN KALLIIMPIA ! 80-luvun antiikkia! Retro! Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net