Mikä olisi tukeva, yksinkertainen ja varmatoiminen (ei kamera putoa) kiristettävä rannehihna? Tulisi Leica kameralle. Näkyy peak desinkkiä, gitzoa jne
Ovatko kameroiden hihnat ja laukut miehinen vastine tälle: Sara Forsberg käytti viiden kuukauden vuokran pikkulaukkuun - tältä se näyttää | Seiska
Haha! Mulla on jo kohta 10v ollut noita kengännauharannehihnoja joka kamerassa. Hoitaa hommansa ja on tyylikäskin.
Leicaan tuo pitää punoa naisen hiuksista. Mielellään blondi, ja nuorehko. Kysele kaupungin kampaamoista, ja pyydä ilmoittamaan, milloin joku luopuu pitkistä hiuksistaan. Sitten käyt hakemassa letit, ja punot netistä löytyvien ohjeiden pohjalta kunnollisen lenkin. Hyvin tehtynä hiuksista punottu kestää isältä pojalle (tosin kuin hiusten alkuperäinen kantaja).
Kameran hihna punottu ranneke Paracord BLACK&BLUE cb68 | Fyndiq Itse olen käyttänyt tuollaista 3v jo. Ei ole koskaan ollut suuremmin haitaksi siinä samalla roikkuessaan.
Ostin hienon rannehihnan, mutta viikon jälkeen palasin leican omaan, mustaan kaulahihnaan. En tiedä, onko se tehty kamelin esinahasta?