Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

nyt olis tutoriaalia laitettuna paperille. baryta printtauksesta ja filkoista

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 11 Huhtikuu 2009.

laittakaa mieluiten emaililla jukka.vatanen@kolumbus dot com niin laitan takas tiedostot liittenä tai sitten ihan printtiversot kirjekuoressa.
    samaan sitten voi vaikka laittaa tilausta, huomauttaa toi tuskissaan vääntelehtivä talousosasto (heh heh, puheista huolimatta ei se niin karsee ole...) Pro kurssit on ihan huulilla, niistäkin ohjelmat ja muut pasmat samaan syssyyn.

Sit ihan niille jotka noita sakujen saitteja raamattuna pitää. Käykääs vaikka kattoon toi Photoimpex saitti ja katsokaa mitä Rollei kamaa ne siellä tuuppaa. ei vitsi, kaikkea sitä mitä mä jo ajat siten sanonut  et ei ainakaan tätä, ne on kaikki pasee. Ei oo mikään ihme että Hartmuth ottaa herneet joitenkin kanssa. ihan potaskapohjalla menevät, toivottavasti ei oo muiten jutut samoissa kantimissa.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: nyt olis tutoriaalia laitettuna paperille. baryta printtauksesta ja filkoista

Kukas tämä Hartmuth on?

2. Vs: nyt olis tutoriaalia laitettuna paperille. baryta printtauksesta ja filkoista

no se on toi Maco putiikin bosse, joka kun mä kysyin:myyksä matskua tällaiselle pellelle, jos mun speksit katot luottotiedoista tai muusta, ihan karseet ovat.. se sano kuule jukka, on täällä trampannu ihmeellisemmätkin taiteilijat, ja kaikilla niillä on noi speksit ihan mitä sattuu. jos maksat laskut edes jotenskin ajallaan, saat tilata ihan mitä huvittaa ja miten paljon haluat. Ei meitä suomen verottajan huolet kiinnosta. No siinä mä macon listoilla kiikun, kolkyt päivää netto on ehdot, ei ne sen kummemat ole muillakaan. no ei kauheesi ole muitten asioita, mutta joku oli huolestuvinaan, kyl toi Maco Rollei homma on ihan hallussa, kursseja järjestellään ja webshoppikin alkaa olla reilassa, omalla logolla olevia kamoja odotellaan pikapuolin.

3. Vs: nyt olis tutoriaalia laitettuna paperille. baryta printtauksesta ja filkoista

Tuunataans tätä ylläolevaa messagea vähän: laittakaa suoraa emailia,  <EMAIL email="jukka.vatanen@kolumbus.fi"]jukka.vatanen@kolumbus.fi</EMAIL>    niin saan printattuna talteen suoraan asiakasrekisteriksi.
    kaikille "vastanneille" näytteenä rulla  (135-24) uutta synteettisellä pohjalla olevaa maco "Powered by Agfa" Retro 400 S/IR matskua.
    ei kipristele, eikä kerää pölyä,skannautuu ihan söpösti ja muutenkin on aika muikeaa matskua. Mukana tulee Prolabin kevään tuoteluettleo, jossa kaikki(??) luettelossa oleva pitäisi olla varastossa. Ainoa edellytys on että suostuu olemaan asiakaslistalla (asiakasnumero) ja testaa oikeesti filkan ja laittaa ainakin yhden kuvan aukaistavalle säikeelle esille laukkuun. Budjetti on yksi raflassakäynti mun puolelta( monistus.-postitus) kun maco näyttää diggailevan meidän touhuja täällä.Toivotavasti Teemukin.
    (teemu sun osoite mulla jo on...)