Vs: Nyt mull on isompi.... Onhan se komea! Mutta eikö se filmin käytön harjoittelu/kokeilu olisi vähän halvempaa ja helpompaa esim. keskarikalustolla?
Vs: Nyt mull on isompi.... Saatan juoda keskaria ja välillä näyttää, mutta isolla tulen kuvaamaan. Ruutuakaan en ole ottanut, mutta ei se voi olla vaikeeta, tiedän monta ihan pässiä jotka siinä on onnistunut
Vs: Nyt mull on isompi.... On hieno. Etulaudan liikkeet näyttävät hiukka rajoitetuilta, mutta riittänevät kyllä maisemakuvaukseen. Ei kun filkaa perään!
Vs: Nyt mull on isompi.... Siinä on paljon samaa kuin Tachiharassa. Olisiko se se, ehkä vähän vanhempi yksilö. Ei kai sentään 5x7 kokoinen? Kerro nyt vielä tuo Nikkorkin.
Vs: Nyt mull on isompi.... Onhan se kaunis. Mielenkiintoista nähdä mitä saat sillä aikaiseksi. Muutama vuosi sitten halveksit todella syvästi filmiä ja kaikkia jotka filmillä kuvasivat. Mikä avasi silmät?
Vs: Nyt mull on isompi.... Et ole voinut ottaa sitä tosissasi? Jos olet niin ymmärrän sinua paremmin.
Vs: Nyt mull on isompi.... Pässiä tai sutta lampaan vaatteessa, tai sitten ihan silkkaa sutta. Joka tapauksessa näytön paikka. Kerro sitten kun olet saanut ladattua ekan laakafilkan kehityspurkkiin ja sieltä ulos ilman naarmuja, laikkuja, ilmakuplia ja semmoista...
Vs: Nyt mull on isompi.... Ei kyllä yhtään Tachiharan näköinen.... tosin niitä taitaa olla sen seitsemäntoista versiota.
Vs: Nyt mull on isompi.... Olen tottunut siihen että ihmiset kirjoittavat/sanovat mitä tarkoittavat. Jos et silloin ollut tosissasi, oletko sitten nyt? En usko että ikinä tullaan ymmärtämään toisiamme. Eikä meidän tarvitsekaan. Onnea kuitenkin laakaprojektiin!
Vs: Nyt mull on isompi.... En muista tarkaan mitä olen sanonut, mutta vittuiluihin olen vastannut vähintään samalla mitalla. Mutta en minä nyt oikeasti ole halveksinut ihmisiä formaatin mukaan, olen voinut pitää heitä kyllä hieman typerinä kun ottavat itseensä formaatista, ja varmasti pidän "salaa" edeleen tyhmänä ihmisiä jotka ovat kapea katseisia. Yleensä vain fanaatisimmat ihmiset ovat hieman yksinkertaisia, on se fanaatisuuden kohde mikä tahansa. Erittäin huvittavaa kieltämättä oli milaisia ravareita ja turpaan veto uhkauksia tuli kun tökki filmi uskovaisten pesää. Muutama vuosi sitten oli paljonkin henkilöitä jotka väitti, että jopa kino koossa filmi teki parempaa jälkeä, tuollaisia harhaluuloja oli jopa tarpeen oikaista. Nykyisinhän kukaan ei enään kehtaa moista väittää, toki noita kaikenmailman leika harhaisia on vielä toistaiseksi. Kino filmi kokeilu oli ihan kiva, ja nyt kokeillaan isompaa, tarkoituksella ostin mielestäni niin kauniin kameran että se käy vaikka koristeena vitriinissä jos kuvaus into silla laantuu.
Vs: Nyt mull on isompi.... eipä sieltä matalta tarvitse kauheita nähdäkkään jos kovalla laajalla kuvaa...sanosi näin
Vs: Nyt mull on isompi.... Jarskalle vaan onnea uuden "vehkeen" johdosta.Räpsiminen jää historiaan ja "harkitseva ja syvällinen" valokuvaus alkaa.Kehityshommissa ei kauan mene kun saa jonkiinlaista ja naarmutonta negaa pelotteluista välittämättä?! t kimo