Vs: kilpaperhokalastaja Hmm. Perhokalastuksen estetiikkaan liittyy luullakseni yksinkertaisuus: mies, vapa, siima, perho, vesi, kala ja odotuksen aika ja tila. Tässä mies on kiinni risukon "siimojen verkossa" ilman hengittävää vapautta. Mutta siinä ehkä onkin estetiikan ja todellisuuden ero. Hyvä, että se näytetään.
Vs: kilpaperhokalastaja Stereotyyppisesti juurikin noin, samoin kuin maitolaiturien taustalla avautuvilla pelloilla on aina sumua auringonlaskun aikaan -ja nätti likka maitolaiturilla.
Vs: kilpaperhokalastaja Joo, SM-karsinnoista, Karkkilasta, Karjaanjoelta tänään. OT: Mitä olen itse muutaman vuoden kalastanut kilpaa, siis perhokalastus, niin ei sillä ole varsinaisen "perhokalastuksen" kanssa juuri mitään tekemistä ;-)
Vs: kilpaperhokalastaja Mä olen Karjaalta kotoisin, mutta se ei ole lähelläkään Karkkilaa, Karjaan läpi virtaa Mustionjoki
Vs: kilpaperhokalastaja Kuin luontokuva, siis lajikuva, harvinaisesta otuksesta. Taisi olla kuitenkin parveiluaika. Näköjään ja Vanjoki on aika lähellä Karjaanjokea.
Vs: kilpaperhokalastaja On aika rissukkoinen kohta. Oiskohan kuvan ja nimen väliin haettu hiukan ristiriitaa. Ei tossa kohtaa paljon perholla tee mitään. Joskus namulassa on pitänyt perhoa käydä viskomassa. Oisko ollu joskus 80 luvun lopulla. Kauniita muistoja. Onkohan siellä enään taimen kantaa?