Eli, ongelmana on ettei diat siirry eteenpäin, ei kino Leicassa, kuin 6x6 Kindermanissakaan. Onkohan noi kuinka vaikeita huoltaa itse?
Vs: Diaprojektorin huolto? Mä purin aikoinaan rollei p11 projektoria, pari ruuvia tippui pohjalle. Vein mustonen laineelle, saivat mahtavaan kuntoon, tosin lasku oli mahtava: 380 euroa. Vie suoraan sinne. TJukka
Vs: Diaprojektorin huolto? Auts. Lasku on sellainen, että yritän korjata itse ja jos ei tuu kuntoon, ostan toiset, ja vaikka annan rikkinäiset Mustonen&Laineelle varaosiks, tulee edelleen halvemmaks.
Vs: Diaprojektorin huolto? Avaa nyt ekaksi ja katsele. Noissa on jotain kuminauhavetoja, ja ensimmäinen epäilys on kuivahtanut ja katkennut vetonauha. Purin joskus pari Carouselia - en olisi saanut kasaan, ellei niitä olisi ollut nimenomaan kahta. Dokumentoi purkutyöt *huolellisesti* digikameralla, saat vielä ruuvit takaisinkin. Aika selkeitä ne ovat purkaa ja koota. Muita huoltokohteita voivat olla liukulaakerit, niissä on ehkä nailonputkia, joiden läpi menee joku rautatappi. Jumittaa kuivuttuaan. CRC...
Vs: Diaprojektorin huolto? 1. tarkista kamman puhtaus, ettei liukupinnoilla ole möhnää 2. sama projikalle sitten vasta availemaan