Valaistus on hyvä mutta sommittelu, rajaus kautta ketjun kulkeminen tökkii. Nyt kuvan nyrkki keskellä on ärsyttävä ja ketjun meneminen tuonne ylös kehykseen on silmään pistävä. Ehkä ketjun kiertyminen käden ympärille olisi myös ollut sopiva? Ei siinä mitään, kuva on kuitenkin ihan hyvä vaikka nyt hiukan itseni osalta vaisuhkoksi jääkin.
Ketju voisi olla syväterävyysalueen sisällä koko matkalta myös minun mielestäni. Ehkä se voisi olla selkeämmin pingottuneena myös, tippuva kosteus (tai pöly) sen päältä voisi tehostaa sitä efektiä. Hyvä idea mielestäni. Kuva tuntuu vahvalta ja toimii kyllä. Vesku
Minusta täs on ideaa. Rajaisin vain vasemmalta ja oikealta. Oikealta enemmän ja neliöksi, että nyrkki ei jäisi keskelle.
Hyvä veto, vaikkakin löysää kettinkiä on havaittavissa pienen hivenen ihan ylälaidassa. Vois koittaa kääntää yläkettinkiä mirror:illa, jonka jälkeen ei jäis tulkinnanvaraa. Kuvan musta-valkosävyt tuntuu sopivilta.
Mainio kuva, jota voisi vieläkin parantaa * Vetäminen katseen kulkusuuntaan tekee siitä liiankin sujuvan ja jännitteettömän. Veto alavasemmalta yläoikealle parantaisi tätä puolta, mutta nykyiseen asetelmaan liittyy David ja Goljat -asetelma. * Katse kuljetetaan signeeraukseen, mikä on katseen päätepiste ja muuttuu arvoon arvaamattomaan - eli siis ei tee lainkaan hyvää kuvalle. Jos signeerauksen haluaa kuvaan, se pitäisi laittaa huomaamattomaan nurkkaan, joka ei ole katseen aktiivisella kulkureitillä kuvaa ja sen varsinaisia kohteita tarkasteltaessa. Tässä siis vasen alanurkka sopii signeeraukselle, mutta parempi olisi kokonaan ilman. * Kehykset ovat ylimääräinen tekninen elementti, jotka eivät sovi yhteen muuten elementtien kanssa. * Kädessä voisi olla enemmän paikallista kontrastia, mikä nostaisi ponnistusta, luita ja lihaksia esille.
Pihalla oltiin ja kylmä oli. Laitan nykyään ihan vittuillakseni jo noi kehykset. Olisi joskus kiva käydä taidenäyttelyssä sanomassa "taulu on muuten hyvä, mutta noi seinät ja ulkona parkissa oleva auto pilaa taulun".