Vs: Nude-tiiseri Kuva menee tumman pään alueilla rakoille? Onkohan vika taas mun näytössä? Alastonkuva on aina mielenkiintoinen, paitsi mieskuvat, ainakin täällä. Vielä jos on mitä näyttää kuten tässä on, kuva on kaksin verroin mielenkiintoisempi. Jos kuvaan saisi jonkun asian, miksi olen tässä alasti, nousisi kuva ihan toiselle tasolle.
Vs: Nude-tiiseri Hieno tunnelma, mutta vaivaa tuo varjopuolen sulautuminen taustaan. Pitäisi aina irroittaa. T Jukka
Vs: Nude-tiiseri Nyt tulee mielenkiintoista keskustelua. Kerroppa miksi? Onko se vain sinun mielipide vai joku yleinen nudekuva mielipide vai mistä siinä on kyse. Mä en näe että AINA pitäisi irroittaa. Joskus se on kyllä hyvästä. Tässä kuvassa en näe sitä kovinkaan tarpeelliseksi. Voi olla että maltilla tehtynä se voisi myös toimia tässäkin kuvassa.
Vs: Nude-tiiseri Kolmiulotteisuuden lisäämikseksi, siksi ettei pääkohde näytä puolikkaalta. On syytä kunnioittaa pääkohdetta ja tuoda toinenkin puoli hänestä esiin. T Jukka
Vs: Nude-tiiseri - sitten olisi se sanakirjaosasto.... tässä tapauksessa "key" tarkoittaa päävaloa.... Lampuilla ei ole edes sukupuolta (ainakaan suomenkielessä), saati sitten suuntautumista. - No, ainakaan mun lampuilla.
Vs: Nude-tiiseri Kyllä se irrotus mukavalle kuvalle eduksi olisi. Paljon ei olisi vaadittu että olis irronnut.
Vs: Nude-tiiseri Jo vanha kansa tiesi, että nykyään ei mitään pidä tehdä aina, koska ne tavoitteet ja tyylilajit vaihtelevat. Sulautuminen taustaan voi olla sisällöllinen viesti, sillä voidaan esteettisin pyrkimyksin nostaa esille muita muotoja, sillä voidaan abstrahoida muita muotoja, se voi olla taiteellinen kommentti irrottavaa valtavirtaa vastaan, se voi olla sinänsä vain visuaalisen tyylin elementti, se voi olla kauneuspilkku / olennainen virhe jne... Juu, kiva kuva.