Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 21 Joulukuu 2009.

Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

Kiitos ehdotuksesta, mutta Kirsi ei ole mikään "tonttutyttö",  Nää meidän muutamat primadonnagiltsit lentäis perseelleen kun näkis mitä Kirsi on alkanu vääntää, osaks mun hasselinrötiskällä. Tässä on mulle paras joululahja, Kirsi vetäs, muutaman vuoden paussin jälkeen, ihan mielettömät shotit Veetistä. Tässä vasta moddaillaan
    RAW värishotteja MV versioiksi.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

En tarkoittanut Kirsiä vaan

Kirsie:tä

2. Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

Jenkit  ja joogajengi kirjoittaa "Kirsie", se on Kirsi ja sillä hyvä...

3. Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

Ja jos jotakuta kiinnostaa, on Kirsillä websivut: www.kirsi-koskinen.com

ja toinen mun lahjakas naisfotari, Tanja Konstenius, pitää Luova Fi galleriassa valokuvanäyttelyn:
    Mv kuvia "KADOTETUT"  9.1.2010 eteenpäin, avajaiset 8.1. 2010, jos joku haluaa tavata mut, tanjan ja kirsin "livenä", sit sinne... senjälkeen häippäsen Italiaan ja Portugaliin, että tulee pausssia näihin höpinöihin.

4. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Upeita kuvia Kirsillä, hieno ja näyttävä portfolio!

Oikein hyvää ja rauhallista Joulua teille molemmille!
    Keni

5. Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

samaten Keni ! Otetaan yhteyttä välipäivinä, mulla on tyhjennysoperaatio, sain tuosta kellarimiitin kuviosta senverran hernettä nenään, että etsin uutta mestaa ja  lahjoittelen kamaa veks, sulle ABU ja fotojuttuja ja kirjoja.

6. Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

Tulin tuossa arkistojen editoinnissa siihen vaiheeseen että tuli nää Kameralaukun printatut jutut ...
    Aika railakasta menoa noissa "Pyhä Kolminaisuus", "Kevyttä sukeltelua pallomeressä" ja muut jorinat, no nyt näköjään on puhti jo poissa. mistä lienee johtuvaa. Tsekkasin , siellähän ne on arkistojen kätköissä kaikki vielä haku komennolla, jos jotakuta kiinnostaa tuo tölviminen ja nälviminen. No uudet projektit odottaa ja Uusi vuosi...
    2012 on jo parin vuoden päästä ( Huom: mayojen kalenteri) ja sitten 2017... siihen on  seitsemän vuotta, silloin menee umpeen ammattiajolupa  ja siihen ei saa lykkäystä millään taikatempulla.Että silleen, God Hjul, ja Grått nytt hår.. vai mitens se meni ?

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Jos sinulla on tarve muistella vanhoja hölmöilyjäsi, voisit tehdä sen ihan itseksesi kertomatta asiasta täällä. Korostit ennen vanhaan usein filosofista ja viisasta olemustasi. Anna välillä sille tilaa ja anna sen muistuttaa sen myöntämästä menneen taaksejättämisestä, jonka riidanhaluinen olemuksesi haluaa koko ajan jättää väliin ja löytää tekosyitä katastrofien luomiselle.

8. Vs: NowHeremanin Joulutervehdykset tähän ketjuun

katos vaan M Vuorikin selaa mun höpinöitä ! Mitäs professorimies niistä hakee ? Mikä tarve on tulla kurkkaamaan vanhan pierun  sekoiluja, kato : tässä on joulutervehdyksiä, ei muuta, neronleimauksia on turha täältä hakea.
    ( niin kun varmaan olet huomannut, kaikki sun taidepläjäytykset kyllä jätän avaamatta, ihan suosiolla hyppään yli, kuten nykyään estin, kuikurin ja muutaman muun, ehkä katon mutta en kommentoi)
    Miksi sää M Vuori ( noin tamperelaisittain) jätit lainauksesta sen olennaisen eli kalenteriin katsomisen, kannattais sunkin vähän merkata että paljonko on vuosia jäljellä. Sit ku oot siinä missä mä, toteat että tulee hoppu, jos jotakin aikoo aikakirjoihin laittaa ( tai edes Googleen)
    (Pieni lisäys:"Ketterä ohjelmistokehitys, ketterä testaus, ketteryyden yleiset perusteet", kuullostaako tutulta ? terv vanha jäärä) Anna olla, M Vuori, mä en oo enää "kovin ketterä"... (Enkä tähän juonteeseen enää lisää laita)