Olisikos jollain ylimääräisenä kohtuulliseen hintaan? Näitähän saa ulkomailtakin ihan ok hintaan, mutta ne postikulut ja verot... Otan vastaan myös vihjeitä edullisista ostopaikoista. Vain otsikon malli ja väri. Tarjotkaa YV:llä jos makaa kaapin perällä.
Vs: O: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta. Ei ole euroopasta tullut uusien myyjää vastaan vielä tähän päivään mennessä. Omani (F1x kopion) ostin jenkeistä eBayn kautta seruaavalta myyjältä: http://stores.shop.ebay.de/Photography-Stuffs__W0QQ_armrsZ1 Veroja ei mennyt jostain syystä, olisikohan arvo sitten jäänyt just alle sen 45-50 euron senaikaisella USD kurssilla. Noita F2 kopioita ei ole tullut vastaan, mutta onkohan ero iso F1x:ään? Omaani en myy. On pirun hyvä laukku, mielestäni jopa parempi kuin huomattavasti kalliimmat Domket.
Vs: O: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta. Mä oon kattonu tota samaa laukkua muutaman kerran. Sekin voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto jos tätä F-2 mallia ei löydy. Se F1x on vähän isompi, mutta aika hyvinhän laukun saa yleensä täyttymään... Sinne pitäisi saada mahtumaan D300+kahva, 2-3 objektiivia ja salama. Mulla on yksi varmaan 20v vanha Domke F-2. Se on sitä vanhaa tyyppiä jossa ei ole ollenkaan pehmusteita, pelkkää kangasta ne sisälokerotkin. Pitäis varmaan heittää pesukoneeseen joku päivä. Se on nyt pyhitetty mun Mamiya TLR setille.
Vs: **OSTETTU**: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta. Tilasin nyt kuitenkin tuollaisen samanlaisen kuin Sahe69:llä. "Omaani en myy" vakuutti