Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU **OSTETTU**: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta.

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana sakarip, 12 Marraskuu 2009.

Olisikos jollain ylimääräisenä kohtuulliseen hintaan? Näitähän saa ulkomailtakin ihan ok hintaan, mutta ne postikulut ja verot... Otan vastaan myös vihjeitä edullisista ostopaikoista.

Vain otsikon malli ja väri.

Tarjotkaa YV:llä jos makaa kaapin perällä.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: O: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta.

Ei ole euroopasta tullut uusien myyjää vastaan vielä tähän päivään mennessä.

Omani (F1x kopion) ostin jenkeistä eBayn kautta seruaavalta myyjältä: http://stores.shop.ebay.de/Photography-Stuffs__W0QQ_armrsZ1

Veroja ei mennyt jostain syystä, olisikohan arvo sitten jäänyt just alle sen 45-50 euron senaikaisella USD kurssilla.

Noita F2 kopioita ei ole tullut vastaan, mutta onkohan ero iso F1x:ään?

Omaani en myy. On pirun hyvä laukku, mielestäni jopa parempi kuin huomattavasti kalliimmat Domket.

2. Vs: O: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta.

Mä oon kattonu tota samaa laukkua muutaman kerran. Sekin voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto jos tätä F-2 mallia ei löydy. Se F1x on vähän isompi, mutta aika hyvinhän laukun saa yleensä täyttymään... Sinne pitäisi saada mahtumaan D300+kahva, 2-3 objektiivia ja salama.

Mulla on yksi varmaan 20v vanha Domke F-2. Se on sitä vanhaa tyyppiä jossa ei ole ollenkaan pehmusteita, pelkkää kangasta ne sisälokerotkin. Pitäis varmaan heittää pesukoneeseen joku päivä. Se on nyt pyhitetty mun Mamiya TLR setille.

3. Vs: **OSTETTU**: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta.

Tilasin nyt kuitenkin tuollaisen samanlaisen kuin Sahe69:llä. "Omaani en myy" vakuutti :)

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: **OSTETTU**: Domke / Mekko / Safrotto F-2 laukku. Musta.

Näin tein ja teen edelleen! :)