Joku kuva pitkästä aikaa tännekin. Olin Alastarossa vain yhtenä päivänä. Muutaman pienen hetken ajan keli oli todella makea. Muuten sitten satoi tai oli muuten vain tylsää valoa. Lisää kuvia: www.musakuvat.com
Vs: Nopeita naisia ja moottoriajoneuvoja Sivuilta kypärätön mies ja möhömaha poijes. Sitten saadaan jono ja tausta kohtaamaan ja tytöt lähemmäs ;D
Vs: Nopeita naisia ja moottoriajoneuvoja Noi vasemman laidan tyypit on juu vähän ylimäääisiä, mutta jos leikkaa, menee vika pyöräkin rikki. Möhömaha taas on minusta ehdottoman tarpeellinen jännitteen lisääjä.
Vs: Nopeita naisia ja moottoriajoneuvoja Jotenkin nuo typyt näyttää kuvassa jopa pikkuisemmilta kuin ne ehkä on... En osaa sanoa mistä johtuu, eikä kai aina tarvitsekaan, mut jotenkin nuo vaan näyttää niin kovasti nuorilta ja enemmän lapsilta kuin "hot wheel" naiset yleensä.. Vai onko nuo kisa-mallit nykyään alle 18v.? Ja anteenksi jo etukäteen, jos tämä on ot kyssäri, kuvahan on kiinnostava juuri kun tuo kysymys syntyi, muutenkin rajaus/sommittelu ok.
Vs: Nopeita naisia ja moottoriajoneuvoja En minä tiedä minkä ikäisiä mallit ovat, kun jokseenkin kaikki "mallit" mitä olen kuvannut, ovat pääasiassa varsin amatöörejä ja siksi ikäkin on mitä sattuu. Nuoriahan nuo tämän kuvan tyypit ovat, mutta minusta itsestäni tuntuu, että tuo toinen, joka on suosikkimallini, näyttää nykyään ehkä jopa nuoremmalta, kun pari vuotta sitten, kun ei ollut ihan noin laiha. Musakuvistahan noita hänen kuvia löytyy ja on ollut pari kertaa täällä muutenkin. Pirun kaunis tyttö ja ihanteellinen malli monessa suhteessa.
Vs: Nopeita naisia ja moottoriajoneuvoja Tytöt ovatkin kuvassa selvästi pääosassa motoristien sijaan. Valotus lienee mitattu heistä (ellei kuvaa siten ole käsitelty jälkikäteen). Aihepiirinä varmaankin vähemmän kuvattu, kuin itse MP-kilpaailut.