jos molemmat lyövät luurin alas yhtä aikaa se on vähän kuin vin / vin niinkin tässä elämässä yleisestikkin jr
Ymmärrän sen, että työttömän pitäis ottaa melkein mikä vaan työ vastaan, mutta puhelinmyyntityö on sensorttsta että en voisi pakottaa.
Joskus olen vastannut, että kiva kun on tarjota tuollaista, mutta mites on , että kiinnostaisiko taide kotisi seinälle. Minulla olisi tarjolla... Kerran oli vastaus: "Haista vittu" ja luuri kiinni. Kapa
Aina kannattaa puhelinmyyjille myydä omia valokuviaan ja muita tuotteita. Ei kannata hyvää yhteyden ottoa jätää käyttämättä.
Juurikin näin, ei järjetön soittelu ole puhelinmyyjän vika vaan, enemmänkin hänen puhelinmyyntifirman ja firman jonka tuotteita he myyvät toimeksiannosta. Nykyään luurin lyöminen korvaan ei tunnu missään, kun puhelu loppuu vain tai voihan Iphonen löydä pöytään, jos haluaa vanhan ajan fiiliksen saada aikaan
Olin joskus takavuosina Gallupilla puhelinhaastatteluja tekemässä. Silloin kyllä ajoittain otti päähän epäkohteliiat venkoilijat ja pottuilijat enemmän kuin keskeytyneet haastattelut, jahkailut "emmä nyt oikein taida jaksaa" tai "turhat" kymmenen sekuntia molemminpuolisia kohteliaisuuksia. Markkinointikielto ja numero Robinson-rekisteriin, niin ei tarvitse tuhlata ainakaan omaa aikaa.
Näin on. Puhelinhaastattelu/-myynti ei ole kuin joku some jossa jotkut tuntuvat että voivat käyttäytyä vain huonosti. Omista tunteista on hyvä ottaa vastuu ja olla jakamatta sitä pahaa oloa eteenpäin. Raamatussakin luki että "Minkä sanot puhelimessa toiselle, sanot sen myös rakkaimmillesi". Ja raamattu ei valehtele.
Ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia päättää keskustelua, jos asia ei kiinnosta. Silti ei ole koskaan ollut tarvetta työtä tekevää teiniä tai muutakaan ihmistä loukata tai hänen mieltään pahoittaa... (Noissakin hommissa, sikäli kuin siellä rosvoja esiintyy, ne harvoin ovat ne, jotka ovat puhelimessa. Eikä myyminen ole väärin, se on hienoa hommaa, mutta toisen yksityiselle alueelle, vaikkapa puhelimeen, tunkeutumisesta en minäkään pidä.)
Toisista on nykyään OK loukata ihmisiä, toisista ei. Yhä useammasta se tuntuu olevan sopivaa. Kukin menee tavallaan tämän elämän läpi...
kyseisessä tapauksessa voittoa tuli ennen26e nyt4 67e saunalahden asiakkaana yli 29 v operaattorihan ei ole monopoli suomessa vielä jr
Kerran soitti joku nuiri mies myyden jotakin vammaisten hyväksi. Koitin aika ystävällisesti sanoa EI, soittaja alkas tuputtamaan tuotettaan entistä hanakammin johon sanoin ei. Lopuksi soittaja suuttui ja löi luurin korvaan, se ei tuntunut kovin mukavalta, siis kun luurin löi korvaan puhelun soittaja.
Kaveri katkasi puhelun ja seurauksena ilmestyi apu lehden numero ja kestotilaus . Oma hommansa soitella ja peruutella..