Päivitin kotisivuni ja jäsentelin kuvia uusiksi, tuoreitakin kuvia (ainakin "täällä julkaisemattomia") on reilusti mukana. Kommentit ovat tervetulleita, erityisesti kuvista, mutta myös kotisivujen toteutuksesta saa antaa palautetta. http://www.students.tut.fi/~hannine7/ Poimin tähän pari kuvaa tuoreemmasta päästä: (Morsiamen ryöstäjiä) EDIT: se linkki unohtui ;-)
Vs: Uudistettu nettigalleriani (linkki lisätty) Tuo kuvien sivuttaisliike on kyl tosi mukava tapa selata kuvia ilman jatkuvaa klikkailua. Sivut oli aikapitkälti sellainen kuvapankki, mutta sepä se varmaan on tarkotuskin. Siinä mielessä, toimii yksinkertaisuudessaan. Eli rajauksesta pisteet. Ja kuvat on kyl tosi elämänmakuisia. Aika lempeällä silmällä niissä katsotaan ihmistä.
Vs: Uudistettu nettigalleriani (linkki lisätty) En muista minkälaiset oli aikasemmat sivut mutta nyt tuli tunne että nämä ovat paljon seesteisemmät ja rauhallisemmat kun entiset.
Vs: Uudistettu nettigalleriani (linkki lisätty) Taas se tuli todistettua - yksinkerainen on kaunista. Ok esillepano ilman _mitään_ turhaa kikkailua ja kuvat tosiaan ovat elämänmakuisia. Hienoa, kun on vielä ihmisiä jotka jaksaa kuvata pelkästään filmille, niistä jää parempi muisto... Konepellin alle kun katsoo, niin merkkaus on kyllä jäänyt vähän ajasta jälkeen. Mutta tuo vanha taulukkomuotoinen noin-suunnilleen-sinnepäin-html4.0 tukee hyvin kuvaformaattia Mikäs siinä, jos jaksaa tuommoista päivittää (vaikka onhan tuo varmaan jollain editorilla kasattu).
Vs: Uudistettu nettigalleriani (linkki lisätty) Kiitos tähänastisesta palautteesta. Oon kyllä nyt paljon tyytyväisempi kotisivuihin kun vanhoihin, ne oli vähän turhan sokkeloiset ja oli täytettä vähän liikaa. Kuviakin oon pyrkiny karsimaan ja jättämään pois sellaisia, joissa ehkä itelle oli jotain hauskaa, mutta eivät muuten niin onnistuneita olleet. Juu, nvu-editoria oon käyttäny. Pitäis kyllä vähän ruopata vissiin koodia kun näyttää noita fontstyle-tageja tulevan ylimääräsiä liikaakin ja muutenkin se vähän tykkää muutella ja tehdä omanlaisia ratkaisuja. Ehkä parempi editori olis paikallaan. Pienempänä tuli kyllä ihan koodillakin HTML:ää tehtyä, mutta vain perusjuttuja, tosin oon notepad-tyylillä pikkujuttuja nytkin viilannu. Taulukoista ja sivuttaishissistä tykkään kyllä sen verta, etten oo parempaa oikeen keksiny.
Vs: Uudistettu nettigalleriani (linkki lisätty) NVU editor on pätevä. Minäkin sillä viilailen sivujani.