Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nokialta ammattikameroita

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana PasiZ, 21 Huhtikuu 2010.

    Vs: Nokialta ammattikameroita

    Kellonaika sen kertoo, että nää onkin tämmösiä kännihöpinöitä, olenkin jo toistuvasti ihmetellyt kirjoittajan totaalista sinisilmäisyyttä kaikenmaailman höpöttäjien vitsailulle... Lähdekritiikki kun ei tunnu olevan ihan käytetyin filtteri. Tai sitten minua tässä vaan vedätetään ihan asiallisilla trollauksilla, enkä sitä itse tajua :)
     
  1. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Ilmari, kännihöpinöitä ?? ensiksikin en juo viinaa, enkä varsinkaan tule känniin, toseksi mulla on vaitiolovelvollisuus detaljeista, eli kuka ja missä, kolmanneksi en ole Nokialla töissä vaan limokuljettaja, neljänneksi en näitä juttuja kuuntele mistään ravintolan sivupöydästä vaan Audi A8: takapenkiltä...
    Uskokoon ken haluaa...
     
  2. Est

    Est Well-Known Member

    17 342
    1 857
    113
    Vs: Nokialta ammattikameroita

    mä uskon kaiken, kertokaa lisää ...
     
  3. Vs: Nokialta ammattikameroita

    ?? Eiköhä se ole järjestelmäkamera. Vai eikö ole?
    SLR noista mainitsemistasi ei taidakaan olla mikään.
     
  4. Bester

    Bester Member

    790
    0
    16
    Vs: Nokialta ammattikameroita

    Mikä Pentaxin uusi pikkuinen järjestelmäkamera?
    645D tulee kai Eurooppaankin myyntiin, mutta se nyt ei ole ihan pikkuinen.
     
  5. Keni

    Keni Well-Known Member

    6 383
    1 757
    113
    Vs: Nokialta ammattikameroita


    En kyllä usko että Nokialla paljon naureskella:
    http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2010/04/1112683

    Suursiivous taitaa olla tulossa, eikä päivääkään liian myöhään. Toivottavasti saavat suunnan muutettua, mutta helppoa se ei tule olemaan.
     
  6. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Ei tämä vielä mitään! Nokian tulevaan huippumalliin on kuulemma suunnitteilla pyörät nurkkiin ja firman markkinointiheebojen mukaan pian ovat autotkin muuttumassa tarpeettomiksi!

    Tikkis
     
  7. Vs: Nokialta ammattikameroita

    hehe, paitsi mustat audit, niitä tarttee Nokialaisetkin...
    Oli muuten Keikka vappuaattona nokialle, niin, sinne tampereen taakse- rengasfirman heebot halus vaimon luokse . mittarissa oli 275 euroa kun oltiin paikalla perillä...
     
  8. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Eipä jaksa edes kommentoida, huoh.
     
  9. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Kallasvuo on talousmies, nyt väistyvä Rick Simonson myös. Vanjoki taas visionääri. Muutokset on tehty, organisaatiokin (taas) vaihdettu - paluuta entiseen ?

    Puuttuvaa high end -tuotetta varten on perustettu osasto ja ilmeisesti sen tuotekehitysresurssit tulevat olemaan hyvät. Sen johdolta (Vanjoki) vaaditaan luovaa hulluutta ja visioita sekä talolta uskoa siihen, mitä puuhataan.
     
  10. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Alatko vähitellen uskoa näihin höpötyksiin mitä kuulen noilta"luovilta hulluilta"??
    Senverran voin sanoa että mun systerin poika on tuon uuden osaston bosseja ja mun racing frendi, teollinen suunnittelija, on sen alainen ja vastaa noitten uutuuksien ulkonäöstä.
     
  11. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Kaverin äiti, joka on mun sedällä töissä kerto et jos googlettaa sanan "K8jlo0" (en oo ihan varma kirjotusasust) niin sielt tulee kaikkee salast tietoo ja ennustuksii, lisäks kaikki Nokian protyypit kans, niis on HDMI ja IrDa ja suoraan slotti mihin voi tallettaa kolikkorahaa, kätevää. Leican porukat tekee ne, Saksas turkkilaiset kokoo ne käsityönä. Lisäks niis on 14 eri zoomlinssii sojottamas jokaiseen suuntaan ja salamakenkä. Ja matopeli3.
     
  12. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Ah, matopeli... Muistan kun jossain (valitettavasti silloinen asuinkuntani) järjestettiin matopelin SM-kisat. Nykyään pitää olla 3D ja 3G hybridinä että mikään tuntuisi miltään... Toista se oli minun nuoruudessani kun syötiin lunta kesät talvet.
     
  13. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 914
    3 374
    113
    Vs: Nokialta ammattikameroita

    Jaksoit  sentään tuon verran.....
     
  14. Vs: Nokialta ammattikameroita

    hehe, tuu kimppaan. laitetaan firma joka tehtailee ennustuksia, mä voin katsoa kristallipalloon, tai sen puutteessa ED NIKKOR 200:2 linssien sisään, ja sä hoidat markkinoinnin ja PR työn. Älä huoli, mulla on toi Nikonin obiska jo ennestään valmiina, ei siihen sun tartte tuhlata aikaas tai rahojas . Hä, loistoidea...
     
  15. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Sitä mä arvelinkin että lunta kesä talvet, keltaista lunta, talvella naturel, kesällä pakasteena...
     
  16. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Mitä enemmän sitä keltaista lunta syö, sitä paremmalta se maistuu.
     
  17. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Sitä minäkin, varsinkin aattoina ja perjantai iltaisin...
     
  18. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Luinpa uutta kameralehteä  ja Pekka Punkarin pääkirjoitusta ! Nyt vaan kuorossa naureskelemaan Pekan höpinöille, mistä lie nurkkapöydästä on kuullut noita N8 jaarituksia... Että 50 megapikselin Nokia järkkäri...jolla Zoomaa ilman zoomobjektiiviakin. heh heh !
    ja Hesarikin ihan järjettömiä: Mitä hittoa toi Google ton pellepuoti Nokian kanssa kimppaan, että vielä omaa portaalia, eiks nyt puhelimet riitä...
    Joo, hintakin on julkaistu: 340 euroa...
     
  19. Vs: Nokialta ammattikameroita

    Ihan hyvinhän tää menee: leicalta M9 mitäs se on jotakin 5000 ekeä ja kohta Nokialta N9 jotakin 500 ekeä Toisessa , onks siinä nyt 12 miljoonaa pikseliä ja sit toisessa 50 miljoonaa... Kuka sitä nyt enää mitään Hasselbladin räppänää viittii kanniskella, vaan 360 miljoonaa pikseliä.