Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nokia 1020

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana AnselA, 11 Heinäkuu 2013.

  1. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 914
    3 374
    113
    Vs: Nokia 1020

    Niin saakin, tai niin saankin. Kuluttajan etuoikeuksia, että saa vaivaisilla rahoillaan tehdä, mitä ihan itse haluaa.  Käyttöjärjestelmä voi vaihtua, mutta se käyttäjälle näkyvä osa, käyttöliittymä, on kummiskin sitä samaa kumisaapastehtaan insinörttien järjenjuoksua, jolla ei ole niin minkäänmoista yhteyttä siihen, mitä käyttäjä haluaisi puhelimellaan tehdä.

    Kiitti, mulle riitti.

    (On meillä taloudessa yksi moinen Windows-puhelin....  kosken siihen vain, jos vaimo pyytää ojentamaan sen itselleen.)
     
  2. RB

    RB Well-Known Member

    9 324
    1 223
    113
    Vs: Nokia 1020

    Saako kysyä että mikä siinä on vaikeaa?
     
  3. 0tto

    0tto Member

    239
    0
    16
    Vs: Nokia 1020

    Olen kaikkia alustoja käyttänyt ja nokian meego oli näistä paras. Ja kanattaa tosiaan kokeilla niitä Lumian puhelimia ennenkuin haukkuu ne. Androidit sopivat varmasti sellaiselle joka tykkää lähinnä pelailla puhelimellaan.
     
  4. Vs: Nokia 1020

    Nokian Lumioissahan tuo käyttis on Elopin entisen pomon (Steve Bellmar?) sinne myymä windows eikä Nokian insinööreillä lie sanaa koko asiaan. Huhut väittää, että Nokialla ei ole vaihtoehtoja? Elop muutti Nokian suunnittelutoimistoksi joka tilaa puhelimensa/raudat Kiinasta koska niiden teko on siellä niin halpaa ja softat jenkkilästä kun nuo johdon windows sidokset olivat jo olemassa!

    Minulla on yli vuoden kokemus Lumian käytöstä. Nyt loppuu minun ja Nokian jo GSM 450-kaudella alkanut yhteistyö koska he eivät voi toimittaa minulle tarvitsemaani älypuhelinta.
     
  5. Tuus4

    Tuus4 Well-Known Member

    2 141
    41
    48
    Vs: Nokia 1020

    Mikkisoftaa en kelpuuttaisi kumpaniksi.
    Ihmetelin miten Olila heidän täkynsä nieli.

    Voi olla että olen saanun väärän kuvan heidän tyylistään.
    Mutta minusta on näyttänyt että tulevat kylkeen tekemään yhteistyötä,
    mutta samalle salaa kehittelevät jotain vastaavaa omaa.

    Kun oma on valmis lopettavat yhteistyön ja markinoivat vain omaa joka ei toimi kumpanin ohjelman kanssa.