Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Valotalo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paraneva, 29 Kesäkuu 2013.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 545
    113
    Kävästiin tänään Bengtskärissä.

2. markku55

markku55 Active Member

Vs: Valotalo

Hieno kuva, tosin tuon voi ottaa kuka vaan, ja jos minä tuota haluaisin parantaa, niin lisäisin valoisuutta, nyt kuin varjossa kuvattu.
    Ai niin, onhan tuossa nuo rakennukset suorassa, elikkä otettu tarpeeksi kaukaa ja kamera vaakasuorassa, tai sitten korjattu PC:llä - mitä minä en osaa.

3. paraneva

12 571
    6 545
    113

Päivä oli hämärähkö, en minä yökuvistakaan yritä päivää tehdä :) Keksin helpolla kymmeniä tapoja pilata tämänkin majakan kuva. Tuolla asenteella minkä tahansa kuvan voi ottaa kuka tahansa, jos siinä ei tarvita usean ulkopuolisen valon hallintaa. Enkä nyt tarkoita, että tämä olisi mitenkään ainutlaatuinen, siihen ei aika olisi riittänyt, mutta ihan kelpo majakan kuva kuitenkin.

4. markku55

markku55 Active Member

Joo, näin varmaan, kunhan jossain vaiheessa muistan, niin haen duunista erään työreissun kuvat Bengtskäristä, löytyiskö sieltä jokun räpsy suunnilleen vastaavasta paikasta.
    Yleensä sinun kuvanmuokkausten moraali ei ole ollut noin rajoittunut kuin nyt esität ;)

5. paraneva

12 571
    6 545
    113

Kun muokataan, muokataan rankalla kädellä :) mutta yöstä en tee päivää, enkä yleensä toisinkaan päin.

6. Rikola

Rikola Member

152
    2
    18

Hieno majakkakuva. Hyvät värit ja valaisu. Ikinä on merihnkisyyttä.
    Itsekin kävin siellä silloin kun se aukaistiin (turisteille),siitä on jouseampi vuosi.
    Olisi hyvä paikka yöpyä ja kuvailla ajankanssa. Huoneitahan sieltä voi vuokrata.