Vs: Valotalo Hieno kuva, tosin tuon voi ottaa kuka vaan, ja jos minä tuota haluaisin parantaa, niin lisäisin valoisuutta, nyt kuin varjossa kuvattu. Ai niin, onhan tuossa nuo rakennukset suorassa, elikkä otettu tarpeeksi kaukaa ja kamera vaakasuorassa, tai sitten korjattu PC:llä - mitä minä en osaa.
Vs: Valotalo Päivä oli hämärähkö, en minä yökuvistakaan yritä päivää tehdä Keksin helpolla kymmeniä tapoja pilata tämänkin majakan kuva. Tuolla asenteella minkä tahansa kuvan voi ottaa kuka tahansa, jos siinä ei tarvita usean ulkopuolisen valon hallintaa. Enkä nyt tarkoita, että tämä olisi mitenkään ainutlaatuinen, siihen ei aika olisi riittänyt, mutta ihan kelpo majakan kuva kuitenkin.
Vs: Valotalo Joo, näin varmaan, kunhan jossain vaiheessa muistan, niin haen duunista erään työreissun kuvat Bengtskäristä, löytyiskö sieltä jokun räpsy suunnilleen vastaavasta paikasta. Yleensä sinun kuvanmuokkausten moraali ei ole ollut noin rajoittunut kuin nyt esität
Vs: Valotalo Kun muokataan, muokataan rankalla kädellä mutta yöstä en tee päivää, enkä yleensä toisinkaan päin.
Vs: Valotalo Hieno majakkakuva. Hyvät värit ja valaisu. Ikinä on merihnkisyyttä. Itsekin kävin siellä silloin kun se aukaistiin (turisteille),siitä on jouseampi vuosi. Olisi hyvä paikka yöpyä ja kuvailla ajankanssa. Huoneitahan sieltä voi vuokrata.