Hyvin olet saanut katse kontaktin koiran suhteen, se on jo itsessään hieno suoritus. Nätti hauvakuva.
Sinä missasit tuon varastamisen arvoisen idean, eli tassun menemisen kehykseen Ei huono ole tämäkään, mutta vastaava pointti puuttuu, tässä on vain koira joka katsoo kuvaajaa.
En mielestäni. En lisää kuviini ainakaan toistaiseksi kehyksiä, kehystin koiran tuolla sohvalla. Tuohon voi lisätä sen kehysen jos siltä tuntuu. Tarkoitus oli alun perin kopioida tuo Marun kuva huvikseen. Mutta kun oli valmiiksi esillä pari studio salamaa, niin en voinut olla valaisematta. Itse olen tuskaillut monesti mustan koiran kuvaamista ja nyt oli toisessa salamassa hunajakenno valmiina kiinni, joten sain vihdoin vähän eloa tuohon mustaan. Parempi olisi tullut jos olis laittanut toiseen salamaan softboxin kiinni, nyt käytetyn läpiampuvan sateevanjon sijasta ja olisi valaissut päältä. Mutta on näitä päiviä. Otan valaisu ehdotuksia vastaa.
Varjon puoli mielestäni tukkoinen. Kiilloista ja varjoista päättelin ettei toinen studiosalamista olisi laennut lainkaan.
Oikeassa olet. Huvittava tosiasia on että kyllä laukesi, mutta en saanut varjon puolelle enempää siirettyä, koska joulukuusi oli edessä. Olisi tietysti voinut hakee heijastimen. No tän pointi oli varastaa nopeasti ja selvisin varastimis idea-kuva tänne 15min. No koiran kuvaamiseen pitää varata aikaa lähinnä suunitteluun, sillä ei koirakaan jaksa olla pitkään mallina. Tai pysyyhän se mutta ei näytä kovin iloiselta.
Katso silmiä tarkasti. Oikea silmä on täysin varjossa ja siinä on valopiste. Hunajakennon valon suunan näet kiiloista ja varjoista. Sitäpaitsi mulla on orjassa piipari aina päällä.
Niin ne silmät Selainen joka piipaa aina kun salama laukeaa, sen saa päälle tai pois. Tästä näät silmät ja valopisteet. Tämä on suoraa raw kuvasta käänetty jpg. No lähes aina pyyhkäsen burn siveltimellä iiriksiä jotta saan ne kirkkaamaksi.
Re: Niin ne silmät Mustan koiran valaiseminen on aina ongelmallista, tässä olet saanut kiillon aika hyvin esille Uskon sanaasi jos kerrot että tuo ei ole mistään paikasta tukossa, mutta aika tummaksi se jää varjojen puolelta. Ehkä heijastin toisen fläsyn tilalla olisi tosiaan ollut parempi, jos kuusi oli pahasti tiellä. Sen varmaan olisi saanut siihen väliin mahtumaan.