Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Swan Regatta Turku

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana cysna, 28 Heinäkuu 2006.

1. cysna

cysna

310
    0
    0
    Kävin tossa nappaamassa muutaman kuvan tapahtumasta. Meni sit suurin osa "seepiaksi" kun tuntu vaan näyttävän paremmalta. Tarkotus ois mennä huomenna uudestaan. Kohtuu haastavaa toi veneiden kuvaaminen kun ei ole aikasemmin sitä harrastanut, joten päädyin sitte kuvaamaan pääasiassa yleisöä. Muutama miehistökuvakin löytyy.

http://www.heittoistuin.fi/Portat/Regatta/album/index_lb.html

Tossa ite veneistä:
    Nautorgroup -

Tänks

-Mika

2. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Hienoinen harmaus tuntui kuvia vaivaavan. Sinällään kyllä ansiokasta ainutlaatuisen tapahtuman dokumentointia. Kuva 0004.jpg oli kyllä nätti, hienosti tuli klassisen Swanin vanhemman polven perinteinen rungonväri esiin. Ja hienossa kunnossa oli puuosatkin! Itseäni harmittaa aivan vietävästi se, että minulla olisi ollut mahdollisuus osallistua tuohon regattaa gastina sekä eilen että tänään, mutta jouduin kuitenkin jumittumaan työpaikalle! Tekee mieli päästää muutama voimasana...

3. cysna

cysna

310
    0
    0
    Jess. sinne meni purjepaatit. Ottiko joku omia kuvia festeistä? Saisko näistä lypsättyä vielä pari kommenttia? Ois kiva tietää miltä nä itse kuvina näyttää. Onko mikään säästämisen arvonen?

-M

4. Öööö... missä regatta?

5. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
  6. Joo, oli varmaan Turussa, mutta miten se näihin kuviin liittyy. Eikös regatta oo niinku purjehtimista?

7. cysna

cysna

310
    0
    0

Ähh. Unohda itse tapahtuma. Siihen on varmaan omat keskustelupalstat. Mites nämä kuvat? Hyvää, huonoa, parannettavaa jne jne jne jnen jneeeeee

Tietty ois ollu kiva päästä kuvaamaan ite kisaa mut siihen tarttis vähän kalliimmat lisävarusteet.