Vs: Representaatio Hieno tomb raider -fiilis. Kova valo tukee hyvin mallin tiukkaa olemusta. Jos ei taustalla näkyis perushärmäläistä metsikköä, niin voisi hyvin kuvitella, että jääplaneetalla ollaan. Jatkoon.
Vs: Representaatio Onko tämä ollut ennen esillä? Tämä on nimittäin jukkiksen paras kuva mitä olen nähnyt, jos ei ole ollut ennen esillä niin miksi? Mutta jos on ollut ennen esillä niin miksi on nyt?
Vs: Representaatio Ihan hyvä että kuva on nyt esillä, se vai laitaa miettimään mistä on kyse, kun normi kamasi on noin 197 kertaluokaa huonompaa. Mielenkiinosta miksi et ole parasta kuvaasi laittanut esiin? Etkö tiennyt että tämä on hyvä kuva? Sanoiko joku sen sinulle?
Vs: Representaatio Ei tämä minun mielestäni niin erikoinen kuva ole. Kuten JukeK sanoi, silmät ovat kuin vampyyrilla, koska auringonpaiste oli niin kova. Malli sanoi kuvausten jälkeen, että silmät huutaa Hoosiannaa. On tässä pari muutakin itseäni vaivaavaa seikkaa, ei ihan sitä, mitä lähdin hakemaan alunperin. Mutta sitähän ei onneksi katsoja tiedä. Yllättävä kyllä, pidän itse omista kuvista monia muita parempana kuin tätä. Tämä on tämän vuoden huhtikuulta. Tämän idea kyllä lähenee sitä, mitä aion seuraavissa kuvauksissa mallin kanssa hakea. Silloin tosin enemmän rosoa..... T Jukka
Vs: Representaatio Ja pukinjalat kuin faunilla. Hyvä kuva. Riittävän pitkään kun katsoo, niin esiin pompsahtaa kaikenlaisia yksityiskohtia.
Vs: Representaatio Nautitko tästä, ja oikein odotat J:n vastausta, jotta pääsisit taas kuittailemaan? Ja kuvasta: Malliahan ei saisi arvostella, mutta ei kai se arvostelua ole, jos kehottaa ihmistä edes joskus syömään? Kapa
Vs: Representaatio Naisväki saattaa impata palkokasveja tuostakin.... Tuntematta tätä tapausta sanoisin yleisellä tasolla, että sitä vaan on erilaisia meitä ihmisiä. Joku on pieni ja kaitainen, vaikka syö kuin muuli. Toisiin taas safka näyttää tarttuvat ruokapöydän ohi kulkiessa. Jos (siis JOS) sattuu olemaan niin, että asianomaisella on joku ongelma asian suhteen, voi tuollainenkin heitto olla aika paha juttu. Anoreksia on vaikeasti hallittava sairaus, ja siitä vitsien vääntäminen on tasan samanlaista "humooria" kuin eturauhassyövästä kaskuilu vanhenevien äijien kohtalona.
Vs: Representaatio Niin tai lapsettomalle pariskunnalle heittää..No milloin te meinaatte niitä muksuja alkaa tekemään?