Vs: Aurikorannikon kansallislintu Sí,sí. Bastante. Vaikka siinä onkin rakenteilla Malagan lentokentän lisärakennus, voisi se yhtä hyvin kuvata valtaisaa paikallista rakennusboomia, joka tämänpäivän hesarin mukaan elää odotetusti auringonlaskun aikoja.
Vs: Aurikorannikon kansallislintu No nyt on kurki poikineen, hieno kuva, varsinkin tuo nimeäminen osui nappiin tällä kertaa, eli sopii kuvaan todella mainiosti. Huurinpitoinen kuva.
Vs: Aurikorannikon kansallislintu Moi. En tiedä kuinka olennaisena itse pidät kuvassa näkyvän horisontin vuorijonon, vasemmalla olevan tornin ja oikealla alhaalla olevan 'tsydeemin', mutta minun mielestä ne ovat kuvassa aivan ylimääräisiä linssiluteita. Ne pois rajaamalla kuvasta tulee tasapainoisempi, graafisempi ja pelkistetympi. Tässä tapauksessa uskoisin sen olevan tälle kuvalle eduksi. Jos itse olisin ollut valokuvaamassa tätä näkymää tismalleen samasta paikasta, olisin rajannut nostokurjet ruutuun yllämainitulla tavalla. Valotuksen olisin luultavasti tehnyt pistemittaamalla taivaan kirkkaimman kohdan ja avannut aukkoa optimaalisen määrän, pyrkimyksenä saada taivaaseen hyvä kontrasti jättäen kurjet kuitenkin silueteiksi. Tämän tyylisessä kuvauskohteessa, kun aletaan lopputulosta jo kuvausvaiheessa visualisoimaan ja työstämään; muotojen, valon ja linjojen abstaktimpi tutkiminen on mielestäni hyvä lähtökohta.