Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

No. 11

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana teemupii, 13 Kesäkuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Varsin nätisti editoitu. Ei hullumpi. Mopot ei ole vain lähintä sisintäni mutta varmaan mopoystävien taustakuvaksi tollanen kelpaisi.
     
  2. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Siinä kyllä Ducati saanut niin vahvan editoinnin, että ei kolahda mopomieheen..
     
  3. Ei nappaa täälläkään. Käsittelyn jälkeen pyörästä on tullut sekava eikä edes musta tausta pelasta tilannetta. Veikkaanpa että orkkis kuva on parempi kuin tämä käsitelty versio.
     
  4. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Kuskin nimi yläosaan ja valmis on. Jos olisin itse kuvassa niin iso tuloste kelpaisi loistavasti :)
     
  5. Kari Kanervo näytti voitteen ko. kisan.

    Tulokset
     
  6. Täähän on sitäpaitsi perskeleksen mainio mainos-/edustuskuva kuskista ja pyörästä. Julisteeksi vaan tai tiimipakun/-perävaunun kylkeen isona maalauksena.
     
  7. Ota ihmeessä yhteys kuskiin ja myy sille joko kuva CD:llä tai tulosteena.
     
  8. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Juu voi kannattaa tarjota kuvaa ko ihmiselle, voipi pian ostaakkin siitä kopion jossain muodossa.
    Kyllä minusta tämä olisi hyvää juliste kamaa.
    Aika kahtia on mielipiteet täällä mennyt tästä kuvasta...
     
  9. Laitoin postia TMK:n, joten pitää katsoa saavatko kuvan sitä kautta eteenpäin.
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Toivottavasti onni lykästää. Kyl itse kuskina varmasti haluaisin kuvan ihan printtinä jos olis sikseen. :)
     
  11. Eli saattaa jäädä myyminen haaveeksi.

    Minun käsitykseni on se, että jos haluat, että jotain tapahtuu, niin otat puhelimen käteen ja rupeat soittelemaan.
     
  12. Montakohan sataa kannattaa nyhtää?