Myytävä tuote: F3/T + ZF28mm + ZF50mm + DC135mm Hinta: 1750 EUR Paikkakunta: Helsinki Tuotteen kunto: Hyvästä uudenveroiseen Toimitusehdot: Mieluiten nouto Yhteydenottotavat: YV tai 04O559055I Järjen valo vilahtelee toisinaan eli yritetään karsia lisää kalustoa - en taida tarvita Nikoniakaan. Myynnissä hieno setti, jossa: Nikon F3/T runko. Oikein nätti ja toimii hyvin: Mukaan hihna ja luultavasti jossain on runkotulppa. Carl Zeiss Distagon T* 2/28 mm ZF Nikoniin. Todella siisti. Mukaan tulpat, vastavalosuoja, paperit ja laatikko. Ja irroitetut "pupunkorvat". Carl Zeiss Planar T* 1.4/50mm ZF Nikoniin. Todella siisti. Mukaan tulpat, vastavalosuoja, paperit ja laatikko. Nikon Ai AF DC Nikkor 135mm F2 Hieno "Defocus lasi". Todella siisti. Mukaan Nikonin tulpat. Nähtävissä ja kokeiltavissa Kampissa. Hinnat erikseen: Nikon F3/T runko - 550€ Carl Zeiss Distagon T* 2/28 mm ZF - 520€ Carl Zeiss Planar T* 1.4/50mm ZF - 380€ Nikon Ai AF DC Nikkor 135mm F2 - 520€ Terv. Kari
Uppista... Nämähän ovat "huokeita", vai mitä? Jos joku on kiinnostunut "uniikista" Minolta XD-7 filmisetistä, voin myydä näiden sijaan senkin ja jättää Nikonin. Hinta about sama. Mukana mm. 85mm softfocus... Siis Minoltassa.
Minoltat jääköön, mutta jos joku on kiinnostunut otsikon Nikoneista, vielä löytyvät. Terv. K PS. Jos asialla on mitään merkitystä, ensi viikolla voisi olla näytillä myös Vaasasssa
Onko Nikon F -> Sony E adapteria, millä voisi saada AF:n taakse? Kysyn, koska minulla on nopeampi PK adapteri ilman autofokusta.
Moi, Sori, mulla ei tuollaista adapteria ole, enkä tunne mahdollisia toteutuksia. Oon käyttänyt vain MF adaptereita. terv. K
Muutos suunnitelmiin... Voisin myydä pelkän rungon hintaan 490€. Planeetan halvin. Laseja testailen digisovituksiin.