Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nimetön

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vime, 16 Marraskuu 2005.

1. vime

vime

133
    0
    0
    ...

2. Ei avaudu, ei kolaha. Tän on pakko olla taidetta.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Koska olet niin tyhmä. No ei vaiskaan, mutta kuvasta sitten. Todella hyvä kuva heti kärkeen. Kuvaa voisi vielä miettiä rajauksen suhteen eli itse kokeilin jos alhaalta rajaisi ihan tuohon heijastumaan asti ja sitten ylhäältä rajaisi tuon kauimman tolpan päähän. Kuvan erinomaiseksi tekee se että rikkoo ja on ahdistava. Jos tilaa olisi oikealle se olisi pirun tavanomainen ja tasapaksu. Nyt kun se on kiinni se oikein ärsyttää. Myös sommittelu ja kallistuma on todella herkullinen sekä taustamaisema on eetterisen kaunis luoden hienon taustan kuvalle. Kuva on yksinkertaisuudella ja pienellä tavalla kauneuden huipentuma.

4. vime

vime

133
    0
    0
    Mä olen jo "tunnettu" ahdistavine rajauksineni. Erittäin mukavaa saada perusteltua palautetta kuvista!

5. Kyllä minä olisin antanut tilaa tuonne oikealla ja ottanut hiukan pois vasemmalta. Nyt rauhallinen kuva kaatuu ahdistuneisuuteen. Joko tehdään rauhallista tai ahdistavaa muttei molempia yhtä aikaa, tai voihan niin tehdä mutta tässä se ei nyt mielestäni toimi. Värit on mukavat. Leväklöntsät häiritsee.

6. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113
    Tässä on selvää symboliikkaa. Venetolpista puuttuvat veneet. Missä ne ovat ?
    Koko maailma on muuttunut harmaanvihreäksi. Myrkylliseksi? Atomivoimalaonnettomuuden jälkeen? Huh.

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Aika ovela kuva, jota voisi rajata vielä rajummin, että erilaisuus nousisi enemmän esille.

Itse kokeilin ja päädyin pitämään rajauksesta jossa leikataan vasemmalta kaikki joka on etummaisen tolpan vasemmalla puolella siten, että raja tulee kiinni tolpan juureen ja alhaalta siten, että raja tulee kiinni varjon kärkeen. Kaikki tolpat reunoihin kiinni ja levää paljon pois kuva-alalta... Makuasioitahan nää silti ;)

Kivaa on tuo taustan ja veden samanvärisyys kauempana, ehkä tuon olisi saanut totaalisemmaksi säätämällä niin, ettei mitään horisonttia olisi? Tolpat nousisivat jostain, ei niin käsitettävästä...

8. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Tässä on ristiriita, ehkä tarkoituksella. Tyyni mukava vesi, mutta sommittelu oikealla kohti laitaa kaartuvine keppeineen taas kertoo aivoille päinvastaita.
    Mielenkiintoinen juttu.

Omaa visuaalista silmää tosin miellyttäisi enemmän perinteisen rauhallinen sommittelu, vähemmän tilaa vasemmalle ja enemmän oikealle. Silloin tämä olisi taulukamaa.