Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Naakka

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 12 Marraskuu 2015.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
  2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Naakka

Jeah.

3. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Juke on innostunut vanhoista menetelmistä. Nyt on tehnyt kennon itse.

Kapa

4. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Minuun kolahti. Vielä enemmän ilmän värejä, graafisena M/V -kuviona.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Toivottavasti tämä ei pilaa kuvan tunnelmaa. Toisaalla kun oli puhetta isoista formaateista ja sun muista siihen liittyvistä vedoksien paremmuuksista tein tämän kuvan. Itselle on tämmöinen varsin riittävää vaikka pikseleitä ei ole paljoa eikä muutenkaan kuva ole teknisesti ihan huippua. Kuva on otettu kännykällä ja olen tehnyt siitä huiman croppauksen ja pienen käsittelyn Snapseed softalla. Laitan tähän näytille alkuperäisen kännykkä kuvan pienennettynä versiona.

6. Vs: Naakka

Eipä tämä sun votosoppailuista eroa :]

7. Kasimir

9 684
    547
    113

Miten tämä liittyy minun kuvankäsittelyyni?

Kapa

8. Vs: Naakka

LOL, samaa paskaa sinä suollat, Juke teki sentään kennon itse, sinä käytit valmista ja kun se ei ollut haluttu piti kuva pyöräyttää  vielä votosopissa hipstan lisäksi :)
    Juu tiedän, Juke ei tehnyt kennoa itse, varmaankin joku croppi. Tosin jälki on samaa kun taiteesi? ja nyt suosittelen että ota nitro tai pari.. ..kö.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Tai mitä jos pistettäis vaikka kuukaudeksi lastaamaan banaanilaivaa?

10. onre

onre Member

222
    0
    16

Rohkea mies tämä nimimerkki tarpeellista_tavaraa. Uskaltaa vittuilla internetissä nimimerkin takaa.

Kuva on hauska. Tuossa seinän takana n. kolmen metrin päässä kuusiaidassa asuu huomattavan suuri ja ilmeisen elinvoimainen naakkayhteisö.

11. Kasimir

9 684
    547
    113

Tiedän, että JukeK ymmärsi kommenttini oikein. Tai siis luulen tietäväni, en ole ollut häneen tämän suhteen yhteydessä.
    Joittenkin korvien väli toimii paremmin kuin toisten.

Kapa

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

:) Tälläkin foorumilla on muutama sukkela kaveri nimimerkin ja jopa nimen takana aukomassa päätä. Tosielämässä luulen että ollaan kusisukassa. Toki tulee itsekkin välillä viisasteltua myönnetään .

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ymmärsin mielestäni oikein.

Monesti pitää mennä hiukan alkeellisempaan suuntaan jotta voi sitten taas tulla toiseenkin suuntaan. Itellä on kuvaus jutut on mennu niin tuonne tuotanto juttuihin että omat harrastukset laahaa jotain muuta.