Vs: Naakka Toivottavasti tämä ei pilaa kuvan tunnelmaa. Toisaalla kun oli puhetta isoista formaateista ja sun muista siihen liittyvistä vedoksien paremmuuksista tein tämän kuvan. Itselle on tämmöinen varsin riittävää vaikka pikseleitä ei ole paljoa eikä muutenkaan kuva ole teknisesti ihan huippua. Kuva on otettu kännykällä ja olen tehnyt siitä huiman croppauksen ja pienen käsittelyn Snapseed softalla. Laitan tähän näytille alkuperäisen kännykkä kuvan pienennettynä versiona.
Vs: Naakka LOL, samaa paskaa sinä suollat, Juke teki sentään kennon itse, sinä käytit valmista ja kun se ei ollut haluttu piti kuva pyöräyttää vielä votosopissa hipstan lisäksi Juu tiedän, Juke ei tehnyt kennoa itse, varmaankin joku croppi. Tosin jälki on samaa kun taiteesi? ja nyt suosittelen että ota nitro tai pari.. ..kö.
Vs: Naakka Rohkea mies tämä nimimerkki tarpeellista_tavaraa. Uskaltaa vittuilla internetissä nimimerkin takaa. Kuva on hauska. Tuossa seinän takana n. kolmen metrin päässä kuusiaidassa asuu huomattavan suuri ja ilmeisen elinvoimainen naakkayhteisö.
Vs: Naakka Tiedän, että JukeK ymmärsi kommenttini oikein. Tai siis luulen tietäväni, en ole ollut häneen tämän suhteen yhteydessä. Joittenkin korvien väli toimii paremmin kuin toisten. Kapa
Vs: Naakka Tälläkin foorumilla on muutama sukkela kaveri nimimerkin ja jopa nimen takana aukomassa päätä. Tosielämässä luulen että ollaan kusisukassa. Toki tulee itsekkin välillä viisasteltua myönnetään .
Vs: Naakka Ymmärsin mielestäni oikein. Monesti pitää mennä hiukan alkeellisempaan suuntaan jotta voi sitten taas tulla toiseenkin suuntaan. Itellä on kuvaus jutut on mennu niin tuonne tuotanto juttuihin että omat harrastukset laahaa jotain muuta.