Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nikoniin Telezoomia etsimässä

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana Watouh, 18 Elokuu 2011.

    Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Mä olen juossut vuosien varrella tien sigma non-OS -> nikon vr1 -> nikon vr2. Runkoina on ollut d200,300 700.
    Kaikki noista on omanlaatuisia laitteita mutta kyllä vr2 on ihan omaa sarjaansa. Kuvasin moottoriurheilua ja taitoluistelua joten arvostin af:n toimivuutta, luotettavuutta ja toimintaa telejatkeen kanssa.
     
  1. Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Se vaan, että luuletko jokaisella tälläkin foorumilla pyörivällä olevan rahaa ostaa Nikkorin vr objektiiveja.. Totuus on usein hieman toinen, kun rahaa ei vain ole :D
     
  2. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Postailehan kokemuksiasi tänne kun olet jonkin aikaa tuolla kuvannut.
     
  3. Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Tuskin lulee, itse vain kulki tuon reitin, ja alkup. kysyjäkin otti itse esiin tuon Nikonin zoomin. Kyllä minusta täällä saa puhua niistäkin laitteista, joihin minulla ei ole varaa ;-)
     
  4. Watouh

    Watouh

    50
    0
    0
    Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Ensimmäiset kokemukset noin päivän ajan kuvanneena:
    1. Tarkennus on ihanan nopsa.
    2. Mukavan jämäkkä paketti kaikinpuolin.
    3. Vaikkakin painava yhdistelmä (d700) niin silti esim. 1/20 suljinaika käsivaralta tuotti terävää jälkeä. Kuvainvakain toimii kiitettävän hyvin.

    Testaaminen jatkuu...
     
  5. Jarski75

    Jarski75 Member

    79
    0
    6
    Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Eikös se juuri tuo painava yhdistelmä ole yksi avainasia tärähtämättömämpiin kuviin...

    Kevyt pokkari se vasta hankala tasasesti pideltävä onkin, niistä pitäis viilata puolen tusinaa megapikkelsiä pois ja ladata tilalle sitä "inertiaa", joka kameraa vakauttaa :)
     
  6. Vs: Nikoniin Telezoomia etsimässä

    Nikonin 80-200 af-s f2.8. On erittäin terävää jälkeä tekevä ja nopea tarkennus. Omat kokemukset pelkästään plussaa. Parasta A++ ryhmää. Eikä mikään rimpula)muovinen tekele)