Edellisten kauppojen mentyä mynkään, on edelleen haussa 4x5" negoille sopiva suurennuskone. MV-kykyinen riittää, toki siinä saa olla väripääkin, en vastusta, ehjä ja siisti, mielellään saisi olla myös jonkilaiset kontrastisuodatin systeemit valmiina, toki voin ne erikseenkin hankkia. Laitteessa saisi olla asiallinen objektiivi ko. kokoiselle negalle. Jos vielä voisi toiveena joulupukille laittaa, että jos se ei olisi mikään katosta lattiaan yltävä ja kolme neliötä lattialta valtaava hirviö...
Vs: 4x5" suurennuskone Mulla on toimiva vanha kone 4x5 (omega)kokoon ,mutta se on niin modattu että en ilkeä antaa sitä edes ilmaiseksi,minulla on muuten schneider componon 150mm suurennuskonelasikin joutava,kun 13x18 kone tulee taloon torstaina.
Vs: 4x5" suurennuskone Voisin olla tuosta lasista kiinnostunut, rippuen siitä millaista konetta ja lasia joku minulle tarjoaa, eli jos sen mukana ei tule Compononia vastaavaa lasia niin sitten.
Vs: 4x5" suurennuskone Minulla on DeVere 504 joutilaana, väripää...... en kuitenkaan anna sitä ilmaiseksi. Kohtuuhinnalla sen kyllä saa. Ihan pieniä 4x5-koneet eivät taida olla, ei tämäkään. Pöytämalli kuitenkin.
Vs: 4x5" suurennuskone Kyllä se joutaa,vaikka sen itse ostin ihan hetki sitten kun en ollut varma toisesta koneesta ,hintakaan ei päätä huimaa 80 e ja posti
Vs: 4x5" suurennuskone Ei vielä päästy Saken kanssa kauppoihin De Verestä, jos löytyisi jokin hieman halvempi...
Vs: 4x5" suurennuskone Mitäs se pyysi siitä? Mulla tulee juuri tuollanen DeVere väripäällä hankintaan ..kunhan pääsen takaisin jaloilleni.
Vs: 4x5" suurennuskone Kannattaa kysyä häneltä, en haluaisi repostella hintoja julkisesti... ei se mahdoton ollut, liikaa vain juuri näin joulun alla.
Vs: 4x5" suurennuskone Mulla olis tollaen Durst AC1200 4*5 suurennuskone. Väripää on mikroprosessoriohjattu mutta olen ajanut sitä manuaalisti. Kun se on nyt tarpeeton (en aloittanut yli 120-koon käyttöä) voisin myydä sen muutamalla satasella. Kuva koneesta ja sen ohjausyksiköstä on talulla "Miltä kotipimiösi näyttää" viesti 86 kai sivulla 5. Kone on pääkaupunkiseudulla ja painaa sen verran että postitus on hankalaa. Kaikenkokoisia negamaskeja, laseja, sekoituskammioita yms kamaa, myös alkuperäinen käyttöohje 17 sivua (netistä voi ostaa ohjelmointioppaan noin 70 sivua).
Vs: 4x5" suurennuskone Heh, jos pidät sitä 20 vuotta kuten minäkin, niin ei se DeVerekään paljoa vuotta kohti tee
Vs: 4x5" suurennuskone Ei onnistunut kaupanteko Splurts 1200:sta.... eli edelleen olisi hakusessa 4x5" vehjes.
Vs: 4x5" suurennuskone Oliskohan toi vielä tallella: http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 548.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,38548.0.html
Vs: 4x5" suurennuskone Onkos kellään maskeja beseleriin,laatikon pohjalla 4x5 kokoa näin aluksi ,kone voisi olla jo kiikarissa.