Yashica Electro 35 GSN - Kulttiklassikko täydessä toimintakunnossa, ehjän valmiuslaukun kera. Objektiivin edessä on Aroma 1A skylight-suodin. Linssipinnat ovat naarmuttomat, slow & under -valot toimii moitteetta ja battery check -valo on myös ok. Filmipesän tiivisteet kaipaavat vaihtoa, itse olen kuitenkin onnistunut kuvaamaan hyvin nykyisessäkin kunnossa. Tiivisteethän on melko helppo vaihtaa itse (ohjeet esim. täältä), tai vaihtoehtoisesti vaihdattaa kamerahuollossa. Tiivisteitä lukuun ottamatta kamera on mielestäni lähes täydellisessä kunnossa. Nykyiselläänkin kameralla voi siis hyvin kuvata, mutta en voi taata tiivisteiden tiiviyttä aurinkoisella ilmalla. Liitteenä kuvia kamerasta ja muutama sillä ottamani kuva. HP. 55€ Panasonic kameralaukku, ei ole tälle itsellä käyttöä. Laukku on uudenveroisessa kunnossa. Hp. 5€ Electron ostajalle kaupan päälle! Tulee varmemmin ehjänä postitse perille! Nikon Acme Made Kameralaukku, kerran käytetty. Lisätietoa täältä. Hp. 10€MYYTY! Tuotteet sijaitsevat Etelä-Helsingissä. Katsomaan voi toki tulla, ja kaupat hoidan mieluiten kasvotusten. Myös "rahat tilille - kamat postiin" -tyylinen ratkaisu on tietty ok. Tarjoukset YV:llä tai tähän ketjuun, tänks!
Vs: M: Yashica Electro 35 GSN & muutama kameralaukku hintoja viilattu taas, mittaetsin huippu lasilla edelleen myymättä!