Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Nikon julkaisi D600:n

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Jiisku, 13 Syyskuu 2012.

  1. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 777
    748
    113
    Vs: Nikon julkaisi D600:n

    Tamron 24-70/2.8.  Siinä on vakaajakin.  Vähäiset vääristymät ja ilmeisesti hakkaa Nikonin vastaavan muutenkin optisesti.  Olen ajatellut hankkia vaikkei omaa kokemusta olekaan siitä.
     
  2. vorago

    vorago Member

    358
    0
    16
    Vs: Nikon julkaisi D600:n

    Minulla on tuo Tamronin objektiivi D700:n nokalla, ja melkeinpä kaikki tänne postatut kuvatkin on sillä otettuja. Viestihistoriaa katsomalla löytyy, jos haluaa katsella. Niissä taitaa olla exif-datakin mukana.

    Vertailupohjaa itselläni ei ole esim. Nikoniin tai Sigmaan. Arvostelut ympäri webbiä tuntuvat kuitenkin sanovan jotain sen suuntaista, että kun mietitään optista laatua, hintaeroja ja sitä, että vakaaja on ainoastaan Tamronissa tämän polttovälin optiikoista, on kyseinen objektiivi ainakin vakavasti harkitsemisen arvoinen.

    Olen itse ollut tyytyväinen kyseiseen putkeen. Etenkin vakaajan kanssa pääsee hämärämmissäkin oloissa sopiviin valotuksiin, ilman että ISOa tarvii kiskoa älyttömästi.

    .v.
     
  3. vorago

    vorago Member

    358
    0
    16
  4. Vs: Nikon julkaisi D600:n-->D610

    Joo, se otsikko tippui tietenkin porukalta heti sivun vaihtuessa...
     
  5. vorago

    vorago Member

    358
    0
    16
    Vs: Nikon julkaisi D600:n-->D610

    No niinpäs näkyy. Ehkä tämä kapistus saa joskus oman ketjunsakin.
    Toivottavasti olennaisimpaan "ominaisuuteen" on saatu hiukan muutosta...

    .v.