Harmittavaa on ollut huomata että suorakaidetta on halpiskehyksissä tavaratalot pullollaan, mutta neliönmuotoiset kehykset on kiven alla. Onko tullut vastaan vai joutuuko joka kerran teettämään? Suunnilleen 15x15, 20x20 ja 30x30 kokoja kaipailisin näin alkajaisiksi.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille itse kävin ostamassa kehysliikkestä valmiin kehyksen kokoa 21x21. maksoi kylläkin 17€ mutta hintansa arvoiset olivat. edit: vai olikohan se kokoa 20x20... kuitenkin löysin hyvät sen malliset Ja nämä löytyivät Porista Kivat Kehykset liikkeestä
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Olen itse etsiskellyt myös ja lopulta löytyi! Kodin Anttilassa (Turun Länsikeskuksessa) oli paria eri kokoa, näistä tuli ostettua 50x50cm jossa valmiina paspis n. 28x28cm kuvalle. Olikohan hinta 13 euroa.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Pk-seudulla neliömäisiä kehyksiä löytyy kaisaniemen anttilasta. Mukavasti 50x50cm -kokoa. Myös IKEA myy neliökehyksiä. Siinä olikin mun tietämät paikat hankkia noita.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Ikeasta tosiaan löytyy pienille (muistaakseni n. 13x13cm kuva menee paspiksen aukkoon). Kehystystukuista ainakin Raamarit tekee mittoihin leikattuja kehyksiä, eivätkä ne ole sen kalliimpia kuin valmiskehyksetkään. Tosin he eivät taida myydä yksityishenkilöille.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Anttilasta äiti haki mulle yhet kehykset, siin oli aukkopahvi sisäänrakennettuna, kuvan koko jotain 20x20 about ja kehys sit siitä isompi. Tais tosin olla Tampereen liikkeen viimeinen, ainakin sillä hetkellä.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Piru, olenko sitten vaan niin puusilmä. Tai paikan päällä sitten keksinyt tekosyitä ostamattomuudelle, nimittäin tuolla Kaisaniemessä olen kyllä joskus syksyllä käynyt kehyshyllyjä läpi, nyttemmin olen muuttanut kauemmaksi. Noh, täytyy pitää silmiä auki.
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Useammin näkee neliönmuotoisia valmiita sisustustauluja joissa siis tulee joku kuvakin mukana - jos ei pelkkiä kehyksiä löydä niin voihan sellaisenkin ostaa
Vs: Neliömäisiä irtokehyksiä 6x6 vedoksille Juu, onhan toki noitakin näkynyt. Ne vaan tuppaavat olemaan hinnaltaan helposti kaksinkertaisia samankokoisiin suorakaidekehyksiin verrattuna.