Mallia Nokia Internet Stick CS-17, ilman littymää. Asiakastuki | Nokia Phones Käytetty alle viikko, ostin kovalla rahalla, mutta vaihoin samantien toisen malliseen. Hinta uutena oli 60 euroa, tämä tarpeettomana puolella hinnalla eli 30 euroa + postikulut. EDIT: Vaihto viiteen Tri-X tai Ilford Delta 100 Pro -filkkaan käy myös, kino tai keskari. Tai pariin Polaroid Chocolate-pakettiin.
Vs: DNA Mokkula Minäkin olen perin juurin kyllästynyt Soneran mokkulaan, tipahtaa päivällä koko ajan verkosta, tarttisko sittenkin investoida taas kiinteään liittymään ??
Vs: DNA Mokkula Ai mokkuloita voi ostaakin. Ei ole tullut mieleen kun liittymän avatessa antoivat ilmaiseksi.
Vs: DNA Mokkula Mulla taas Elisan ADSL oli kesällä poissa käytöstä kaapelivian takia noin kuukauden (!), joten sanoin sopimuksen irti ja hankin DNA:n tämän nyt myynnissä olevan mokkulan. Kyllästyin kuitenkin kytkemään ja irroittamaan USB-kaapelia koko ajan, joten hankin alle viikossa tilalle langattoman mokkulan. Hyvin pelaa, Elisan asiakkaaksi en palaa ikinä, huonompaa asiakaspalvelua olen harvoin kohdannut! Lisäetuna (tai haittana) mokulalla on että yhteys pelaa myös mökilllä saaristossa...
Vs: DNA Mokkula En tiedä muista yrityksistä, mutta DNA pyytää kyllä mokkuloistaan rahaa vaikka avaa liittymän. Voi maksaa kerralla tai sitten 24 kuukauden diilillä jolloin itse mokkulan kustannus on muistaakseni pari euroa kuukaudessa. Tyhmänä maksoin käteisellä jolloin vaihto langattomaan ei onnistunut.
Vs: DNA Mokkula Se bisnes on varmaan muuttunut siitä, kun minä liittymän hankin yli kaksi vuotta sitten. Hinnat ovat niin alhaalla, että on pakko vähän rahastaa jostain lisää. Minäkin maksan vain alle kympin kuussa.
Vs: DNA Mokkula Onhan noita aikojen alusta asti, verkkokauppa, gigantti.... ei tullut mieleen että joku haluasi ostaa liittymän että saa mokkulan.
Vs: DNA Mokkula Komppaillaan, DNAhan ei kandee koskea tikullakaan. Aikoinaan otin firman mokkulan, joka piti olla 19,90/kk (mainos kamppanjasta pyöri telkassa)... tuli lasku 27€/kk, soitin tuli korjaava lasku, joka oli 23€/kk... soitin tuli korjaava lasku, joka oli 20,60/kk. Tässä vaiheessa annoin olla... Firma myös vaihteli laskutusta kauden aikana muutellen eräpäivää kuun lopusta 15. päivälle ja tod.näk. harhauttaakseen kuluttajaa päättymisajankohdasta. Kun olin irtisanonut kauden loppuessa sopimuksen tuli vielä 2 kk jälkeen 23€n mystinen lasku, ilmeisesti vielä seuraava kk sopimuksen päättymisen jälkeen.