On se hieno, ja tekee se hienoa jälkeä, mutta... Myytävänä täysin uudelta näyttävä Nikon F80 -runko, vaikka kuinka etsin en löytänyt pienintäkään käytön jälkeä - päinvastoin, näyttää siltä kuin sillä ei olisi kuvattu ikinä. Se ei pidä paikkaansa, sillä minä olen kuvannut sillä pari rullaa, todetakseni että se myös toimii täysin moitteettomasti. Mukana on alkuperäinen paketti ja runkotulppa, hihna ja etsimen suojus sekä suomenkielinen käyttöohje. Sisällä on tuoreet patterit ja mukaan saa myös varaparistot. Hinta on 100 €, tinkiä saa jos kehtaa 60 €. Lasinhan se tietysti tarvitsee nokalleen, joten myydään myös Nikkor 50/1.4 AF -objektiivi. Siis ei D eikä G vaan pelkkä AF, niistä uudempaa mallia jossa mm. tarkennusrengas on vähän isompi ja parempi. Suodinkierteessä on pieni kuhmu joka ei estä suotimen käyttöä, ja edellisen omistajan mukaan takalinssissä on pari mikroskooppista naarmua. Minulla ei ole mikroskooppia enkä ole niitä sieltä löytänyt. Muuten siisti yksilö ja toimii täysin moitteettomasti. Mukaan Hoyan 52 mm UV-suodin, alkuperäinen vastavalosuoja ja jonkinlaiset tulpat molempiin päihin. Hinta 150 €. Yhdessä lähtevät hieman halvemmalla, ja ainahan saa tarjota jos hinta ei miellytä. Espoosta saa noutaa.
Vs: Nikon F80 ja Nikkor AF 50/1.4 *enää runko jäljellä* Lasi myyty, ja pelkän rungon käyttöarvo on vähäinen joten pannaan tarjoukseen, 80 € nopeimmalle.
Vs: Nikon F80 *sunnuntai-illan ale* Tarjosin tuota jo yhdelle kyselijälle hintaan 60 €, mutta oli ilmeisesti vieläkin liian kallis. Pannaan kuitenkin kaikille uskoville sama hinta, eli kuusikymppiä noudettuna.