Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Canon 1D Mark II N

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana beomaster, 24 Elokuu 2007.

Nyt kun Nikon löi luuta kurkkuun, niin kaikki leirinvaihtajat voi tarjoilla käytettyjä 1D Mark II N:iä tähän suuntaan.

Mark III:n odottelijatkin saavat vaivautua. Ilmotelkaa räpsyjen määrää, kameran ikää, _hintaa_ , lisäkilkkeitä esim akut ja sijaintia.

Yhteydenoto mielellään sähköpostilla, kiitos.

1. Vs: Canon 1D Mark II N

Eikö millään kelpaa MK II ilman ännää?

Suljin laulanut vaatimattomat 89 000 kertaa. Kunto siisti ja akkuja 3 kpl

Myynti sitten kun Nikon D3 ja D300 runkoja alkaa tippumaan myyntiin ulkomailla...

Sijainti: Taidetaan olla samalla kylällä...

2. PKivireki

PKivireki Active Member

729
    31
    28
    Vs: Canon 1D Mark II N

Mä voisin luopua omastani jos joku vaihtaa sen Canon 5Dhen + akkukahvaan. Kiirehommat on mulla vaihtuneet muiksi.

Ostettu marraskuussa 2005 ja tehnyt töitä sen jälkeen n. 23 päivää / kk. Takuu ei enää voimassa. ALV-vähennyskelpoinen jos niin halutaan. Huollettu totaalisen täydellisesti - mun kameralla on sikäli hauska huoltohistoria, että siihen ilmeentyi joku mystinen vika joka lamautti "Quiet shutter cocking" -modessa sulkimen ja ilmoitti "Error 99". No, huollossa ei ensiksi vikaa löytynyt millään ja runkoon vaihdettiin AIVAN KAIKKI. Vika ei korjaantunut sittenkään, mutta lopulta syyksi paljastui joku huono liitos piirilevyssä. Tulipahan uusi suljin, peilikoneisto ja virityskoneisto..

Jos joku saa RAW-kuvasta esille kuvattujen kuvien määrä myös nykyisellä 1D -mallistolla niin tossa viimeisin työhuoneen ovelta räppästy tiedosto.
    www.kamera-petteri.fi/_MG_6954.CR2

3. Vs: Canon 1D Mark II N

Laitoin yv:tä!

Voisin luopua toisesta ykkösestä jo nyt...

Vastaile piakoin jos kiinnostaa!

4. Vs: Canon 1D Mark II N

Meni sitten vaihdossa....