Vs: Epäkuntoinen Polaroid 110A Mulla on muistaakseni yks 110a (pelkkä runko), yks kappale 110 orginal (se missä kalartin etsin), muistaakseni siinä jumittaa noi pidemmät ajat mutta siis täydellinen. Ja oiskos mulla vielä yks 120:sen pelkkä runkokin. Yks ylimääräinen pakkaperäkin on (se mihin käy noi 600 sarjan filmit). Kaikki on ihan priimoja.
Vs: Epäkuntoinen Polaroid 110A Pahoitteluni vielä äskeisestä. Perä on siis 100/660 sarjan filmiperä eli polaroid 405# film back.
Vs: Epäkuntoinen Polaroid 110A Se 110a runko kävisi. 4x5 filmiperä minulla löytyisi jo... Kuva kertoisi paljon tuon rungon kunnosta. Lähetä kuva siitä sähköpostiini:<EMAIL email="ari.kalinen@edu.seinajoki.fi"]ari.kalinen@edu.seinajoki.fi</EMAIL>
Vs: Ei osteta enää epäkuntoista Polaroid 110A:ta Löytyy semmoinen kokoon taiteltava huippupolaroid. Mukana vielä mikroskooppisovite (käy varmaankin lintuputkeenkin. Myös polaroidin oma salama. En ole käyttänyt vuosiin, uusi patteri tulee filmipakan mukana, joten en voi kokeilla toimintaa, mutta pitäisi olla täysin kunnossa. Maksoi n. kymmenen kertaa tavan polaroidin hinnan. <EMAIL email="vesa.knuutila@dnainternet.net"]vesa.knuutila@dnainternet.net</EMAIL>