Täysin uudenveroisessa kunnossa oleva objektiivi. Ollut 2 kertaa käytössä, kuvattu noin 100 kuvaa. Etulinssin suojana ollut uudesta alkaen UV-suodin joten linssipinnat täysin virheettömät. Ollut varalasina jonka nyt myyn juuri käytön puutteen vuoksi. Objektiivin rakenne: 6 linssiä 5 ryhmässä Lähin tarkennusetäisyys: 0,45 m Suodinkierteen halkaisija: 52 mm Mitat: 64 x 39 mm Paino: 160 g Ei sisällä tarkennusmoottoria Sopii esim. Nikon D3x, D3, D3s, D700, D800, D300s, D90, D7000 Manuaalitarkenteisena esim: D40, D60, D3000, D3100, D5000 http://www.magnet.fi/product_info.php?products_id=6047 hp: MYYTY
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi Hinnan pudotus. Palstalla myyty käytetty 50mm joten tämä lähtee tasan MYYTY
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi No milläs tuulella sitten? Uuden saa 119 e että en mä ala käytettyä ostaa 100 e jos uuden saa ku lisää 20 e.
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi Kyllä tämä lasi pitää hintansa käytettynäkin. Myynissä oleva yksilö on virheetön ja täysin uudenveroinen. UV-filsu ollut aina suojaamassa lasia. Vain pari kertaa käytetty kun 35mm antoi laajemman kuvakulman.
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi Pakko ottaa keskusteluun osaa. Jos joku pyytää, niin se ei ole rikos. Itse henkilökohtaisesti ostaisin uuden MUTTA joillekin 20e tiputus on juuri se merkitsevä, jos opiska on täysin uuden veroinen.
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi On uudenveroinen ja lasi laadukas. Ja tämä yksilö on todettu toimivaksi, tarkennus napsahtaa aina kohdilleen.
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi Ihan perusteltua jos on ostolaidalla muuten kuuluu joukkoon ilmoita asiaton viesti. Itse olen ostamassa juuri kyseistä lasia mutta en varmasti osta käytettynä uuden hinnalla. Uudessa on takuu ja näissä laseissa aina tarkennus napsahtaa kohdalleen. Se on varmasti ihan totta. Onnea myynteihin.
Vs: Nikon AF Nikkor 50mm f/1.8 D Objektiivi Siksi myynkin tätä halvemmalla, uuden hinta on 120€. Alennusta on huimasti joka on mielestäni riittävä prosentuaalinen alennus uudenveroisesta lasista.