Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN Prismaetsin Nikokn F:lle

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana AndyCapp, 28 Maaliskuu 2008.

1. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
  2. AndyCapp

3 561
    159
    63
    Vs: Prismaetsin Nikokn F:lle

Up

3. Esko Turkkila

Esko Turkkila Well-Known Member

1 180
    813
    113

Runko kävi aikoinaan rasvauksessa ja öljyjenvaihdossa 1/2-miljoonan laukauksen jälkeen.
    Prismaa ei ole huollettu, messingit näkyvillä, hapettunutkin ja kaiken lisäksi prismassa halkeama. Tarkoitukseen johon se on tehty, siinä se palvelee mainiosti edelleenkin. Tosi kovassa käytössä ollut ja omistajalleen leipääkin antanut, sellaisena sen toivoisin perinteitä jatkavankin.
    Runko johon se liitettäisiin pitäisi edustaa ulkoisesti samaa luovan ja mieluisan työkalun vaikutelmaa.
    Jos edellä mainittu ehto toteutuu, postituksen hinnalla se matkaa uuteen kotiin.

papa

4. AndyCapp

3 561
    159
    63

Terve Papa
    Tämä minun runko on numeron perusteella vuodelta 61. Tämä ei taida olla ulkoisen olemuksen puolesta olla vietnamin sodan veteraani ja tuskin on ollut kovin työkalunakaan ainakaan vasarana. Ajatuksena ollut jos sais nikale nikaleelta kerättyä kameraan alkuperäis osat jotka kuuluivat pakettiin. Käyttöön minä näitä kameroita olen ostanut, tosin leipää se ei tuo perheelle. Ainoa palkka jonka olen saanut kuvasta on ollut tuoppi Guinessia.
    Jos sinusta tuo yllä kerrottu kelpaa niin mielläni ostaisin tuon priman.

5. Esko Turkkila

Esko Turkkila Well-Known Member

1 180
    813
    113

Samoihin aikoihin ovat valmistettu.
    llmoitatko yhteystiedot vaikka yksityisviestillä, postitan sen sinulle alkavalla viikolla.

papa