Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Nikkor 80-200 uusi versio *** Myyty ***

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana diagonal50, 17 Toukokuu 2008.

  1. diagonal50

    diagonal50 Member

    755
    0
    16
    Helsingissä

    ***€

    Jukka
    050-589 3032
    jukka.paakkonen(ät)kolumbus.fi
     
  2. Vs: Nikkor 80-200 uusi versio

    Sarjanumero? (edes alkuosa siitä).
    Lähinnä täsmentämään sitä mikä on uusi versio.
     
  3. Vs: Nikkor 80-200 uusi versio

    itse olen ihastunut tähän lasiin,vaikkakin minulla on vanhempi pumppuversio D malli kylläkin,suosittelen kyseistä optiikkaa
     
  4. Vs: Nikkor 80-200 uusi versio

    Minäkin tykkään tuosta kun itselläni on 2 ring versio. On vaan pientä backfokusta nykyisen rungon kanssa niin jos löytyi toinen mikä tarkentaa just eikä melkein niin ei tarvisi vaihtaa D300:een. :)
    Kokeiltiin kaverin D200 kanssa ja siinä tarkentaa kohdilleen. Toisaalta ei kehtais maksaa jassille kalibroinnista kun muut lasit tarkentaa oikein. Kaikki pitäis viedä samaan aikaan sinne seisomaan ja olla ilman kameraa. Ei onnistu :)
     
  5. Vs: Nikkor 80-200 uusi versio

    Tuosta AF-D versiostakin on vielä uudempi olemassa. Kuvassa olevan sarjanumero alkaa seiskalla. Erona uudemmassa on AF-MF napin ympärillä oleva muovihärpäke mikä on herkempi hajoamaan. Tuo kirkas pieni nappi on AF-MF-renkaan vapautuspainike mikä siinä uudemmassa jää sen muoviosan alle piiloon.
    Sen puoleen se  sarjanumero kiinnostaisi kun se kertoisi yksiselitteisesti mistä versiosta on kyse. Olishan tuossa puhelinnumero mistä asia varmaan selviäisi, mutta aattelin, että se on tosiostajia varten :D
     
  6. diagonal50

    diagonal50 Member

    755
    0
    16
    Vs: Nikkor 80-200 uusi versio (ei af-s)

    Niin siis, kyseessä on tuosta pumppumallista seuraava versio.
    Numero 822601

    Jukka

    ps. korjasin kirjoitusvirheen sähköpostiosoitteessa
     
  7. diagonal50

    diagonal50 Member

    755
    0
    16
    Vs: Nikkor 80-200 uusi versio (ei af-s)

    Lisäsin kuvat.
    Etulinssissä pari pölyhiukkasta...