Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

nikkor 70-200 f/2.8G VR

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana turgi, 30 Elokuu 2005.

  1. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Elikkä kyseisestä putkesta lukisin mielellään käyttäjien kokemuksia ja erityisesti olisi todella kiva jos voisitte linkittää joitain paikkoja mistä voisi saada halvalla?

    turgi
     
  2. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Kiitos lisää vaan :D
     
  3. Halvalla ei tietty saa mistään, koskapa tuo on hyvä :) Itse olen ajautumassa samalle kannalle. Miksi ostaa huono, kun rahalla saa hyvän. London Camera taitaa myydä halvimmalla, mutta aika samoissa se on muuallakin. Tässä Thom Hoganin arvostelu.
     
  4. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Hei kiitos juuri noita liikkeitä hain! Kallishan se on, mutta eipähän tarvitse päivittää ainakaan vähään aikaan parempaan ;P

    Edit: Eli kysymys: Paljonko tuo 1100 puntaa on euroissa meinaan kun tuolla käyttäjien kommentteja objektiivista sivuilla mainitaan 1700 dollaria hinnaksi, joka on jotakuinkin 1400€ ellen aivan väärässä ole?

    turgi
     
  5. Oikeala alhaala on valikko, josta saa vaihtaa valuutan euroiksi. Se on 1,917.98EUR
     
  6. Ihmeellisiä nämä ulkomaanmerkinnät,
    suomeksi se on siis: 1917,98EUR
     
  7. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Ok kiitos, mutta tuohan on käytännössä samanhintainen kuin suomesta ostettuna, + vielä tullit päälle, Kuinka tuolta ameriikan mailta voisi kyseisen objektiivin tuoda, faija ois sinne matkalla nyt tässä syksyllä, mutta tuleeko siitä jotain lisämaksuja vai pysyykö hinta silti alhaisena?

    turgi
     
  8. Laki ei erottele lähetettyä ja kannetuua tavaraa.
    Jos salakuljettaa nin pysyy hinta alhaisena. Samalla riskillä kannattaa tuoda vaikka hormooneja -paremmat katteet.
     
  9. Tuo 1917.98 EUR (noin tolkullisesti desimaalipisteellä kirjoitettuna ;-)) sisältää jo verot, eikä tulleja EU:n sisällä tule, eli postikulut vain päälle. Mutta ei tosiaan ole hirmusuuret erot tuon tapauksessa. Jenkkilästähän minä en noin monimutkaista putkea tilaisi kovin herkästi, kun takuujuttujen hoito menee niin hankalaksi.
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Top shot:ssa oli suomen halvin hinta (nähtävästi) eli 2097.00 €.
     
  11. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Mutta jos hakee jenkeistä niin eiks nikonilla voi huoltaa täällä suomessa takuulla? tai siis mun mielestä ainakin kameroissa on semmoinen mahdollisuus? ellen nyt sitten ole ihan väärässä?
     
  12. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ymmärtääkseni ja tässä luulossa olen eli ei voi. Joudut itse kustantamaan mahdolliset viat.

    Canonissa optiikassa taisi olla kansainvälinen takuu?

    Korjattakoon virheeni jos olin väärässä.

    edit.
     
  13. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    No huhhuh sittenhän tämä menee ihan älyttömäksi :D eli toisin sanoen joudun maksamaan 500€ jotta saan takuun suomesta :D
     
  14. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Tai sitten voit vikatilanteessa postittaa tuon putken jenkkeihin korjattavaksi?
     
  15. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Niin no jos se onnistuu noin niin ei huono juttu. SE nyt ei kuitenkaan varmaan mitenkään helposti mee rikki ja jos menee niin ei tuu tuo postittaminen maksamaan 500€ :D
     
  16. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tyypillisellä meikän tuurilla se tapahtus noin. :DDD
     
  17. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    Niinpä sitä tässä vähän pelkäänki :()
     
  18. Onko siinä 500 e eroa? Sitten tietysti on jo vähän eri asia.
     
  19. Aika liki..
    Adorama:
    $1469,95+50 dollaria posti+tulli+alvi.

    Ai niin, se 150 dollarin Nikonin rahapalautus on sisältynenä tuohon, ja se päättyy tänään, joten kiirettä pittää, on huomenna 150 taalaa kalliimpi ;-)