Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU ostettu (pentax) 645 adapter for 67 lens

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana EAP, 21 Toukokuu 2010.

1. EAP

EAP

10
    0
    0
    Olisiko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi otsikon mukainen adapteri. Yritän vielä sinnitellä filmien kanssa ja saada 67 pentax lasi käyttöön pentax 645N rungossa??

Eero

2. Vs: ostetaan (pentax) 645 adapter for 67 lens

645 lasi K-mount runkoon löytyisi ;)

Ja mikäs lasi tuo 67 lasi onkaan?
    Mulla saattaisi muutama 645 lasi olla myytävänä, mahdollisesti vaihtokin.

3. EAP

EAP

10
    0
    0
    Vs: ostetaan (pentax) 645 adapter for 67 lens

67 lasi on 300mm. 645 FA laseja minulla on laajemmalla puolella riittävästi. Eli välillä 45 ja 160.

4. EAP

EAP

10
    0
    0
    Vs: OSTETTU ostetaan (pentax) 645 adapter for 67 lens OSTETTU

Adapteri löytyi parin päivän surffailun jälkeen Hong Kongista. Toivottavasti tulee joskus perille...

5. EAP

EAP

10
    0
    0

Ei tule adapteria Hong Kongista. Rahat meni, mutta adapteria ei ole. Arvatkaa tuleeko rahat takaisin.

Siis jos jonkun nurkkiin on jäänyt niin...

6. toninikkanen

toninikkanen Active Member

1 628
    0
    36

Hong Kongista kestää postitus joskus todella kauan, ehkä ei kannata vielä heittää hanskoja tiskiin sen suhteen?

Itse löysin aikoinani ko. adapterin KEH.com:sta, sittemmin olen sen jo myynyt eteenpäin jollekulle suomalaiselle, mutta sieltä kannattaa ainakin käydä katselemassa löytyisikö taas.

7. Vs: ostetaan (pentax) 645 adapter for 67 lens

Varsinkin, jos eBayn kautta ostit ja/tai PayPalilla maksoit, raha on mahdollista saada takaisin, jos tuotetta ei kuulu. Ja tosiaan, anna 2-4 viikkoa kuljetukselle aikaa. Omia tilauksia on parhaassa tapauksessa tullut kirjattuna kirjeenä 5-7 päivässä lähetyksestä. Jos tuote oli yli 45 euron arvoinen, saattaapi jäädä tullin haaviin, mikä hidastaa myöskin.

8. EAP

EAP

10
    0
    0

Kiitos vinkistä, mutta ei ole KEH:llä enää myynnissä. Myyjä honkkarissa ilmoitti rahat saatuaan, että tuotetta ei ole varastossa. Lupasi palauttaa rahat, mutta ei ole vielä kertonut miten...

Myyjän sivuilla oli adapteri vielä eilenkin myynnissä vaikka sitä ei varastossa ole??? Maksun suoritin PayPal:n kautta joten rahojen takaisin saaminen lienee mahdollista.

9. EAP

EAP

10
    0
    0

Ihme ja kumma. Rahat tuli takaisin Hong Kongista.

10. EAP

EAP

10
    0
    0
    Vs: ostettu (pentax) 645 adapter for 67 lens

Tällä kertaa adapteri on ostettu Japanista ja pitäisi olla matkalla. Moni toimittaja kieltäytyi toimittamasta Suomeen. Säästävätköhän adapterit Japanin markkinoille missä Pena 645D on tullut myyntiin?

11. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18

Myit sen minulle, enkä luovu siitä mistään hinnasta...et muistaakseni järin uskonut Penan keskaridigin ilmaantumiseen ;) Nyt vaan odottelen joitakin vuosia, jotta keskaridigejä alkaa saada käytettynä.

12. toninikkanen

toninikkanen Active Member

1 628
    0
    36

[quote author=Boucicaut link=topic=44433.msg341140#msg341140
    Myit sen minulle, enkä luovu siitä mistään hinnasta...et muistaakseni järin uskonut Penan keskaridigin ilmaantumiseen ;) Nyt vaan odottelen joitakin vuosia, jotta keskaridigejä alkaa saada käytettynä.
    [/quote]

Kyse oli enemmänkin siitä että tuli tai ei niin ihan sama.. koska juttuhan on niin että 67-lasien käyminen "645"-keskaridigiin on yhtä kätevää kuin kinolasien käyminen kaksinkerroin cropattuun kinoon, eli plääh :)

13. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18

Kyse oli enemmänkin siitä että tuli tai ei niin ihan sama.. koska juttuhan on niin että 67-lasien käyminen "645"-keskaridigiin on yhtä kätevää kuin kinolasien käyminen kaksinkerroin cropattuun kinoon, eli plääh :)
    [/quote]

Ei minusta :) Tarvitsen ainoastaan laajakulman sitten aikanaan, koska telet löytyy näppärästi 67-laseina jo.