Vs: Nik Collection vapaaksi Vivezalle voi tehdä "isäntäsovelluksen", wrapperin (windows:lle, testattu Win10:llä): 1. Tallenna allaoleva skripti desktoppiin esim. nimellä: viveza.bat 2. raahaa kuvatiedosto hiirellä ikoniin 3. Skripti kopio tiedoston ja lisää sen nimeen viveza 4. Käynnistää viveza 2:n ja avaa kuvatiedoston 5. Älä koske ESC-näppäimeen editoinnin aikana, viveza lopettaa tallentamatta muutoksiasi Toimi jopa 200 MB:n TIFF:lle... Eiköhän vastaava toimi myös Sharpener Pro 3:lle ja Macille. EDIT: käytä viestissä #26 http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,114786.msg804232.html#msg804232 olevaa versiota...
Vs: Nik Collection vapaaksi Tein ton batin, jostain syystä ohjelma aukeaa kyllä raahattuani kuvan (jpg tai tiff) mutta ilmoittaa ettei saa avattua tiedostoja...
Vs: Nik Collection vapaaksi Mikä windows? Muuta noiden rivien: @set _in=%1 @set _out=%~pn1.viveza%~x1 @REM Save the original @REM -------------------- @copy %_in% %_out% >nul tilalle: set _in=%1 set _out=%~pn1.viveza%~x1 @REM Save the original @REM -------------------- copy %_in% %_out% niin ehkä näet mistä kiikastaa
Vs: Nik Collection vapaaksi Kymppi mulla on. Tällainen palaute: The syntax of the command is incorrect.
Vs: Nik Collection vapaaksi Mä en enää nykyään pärjää ton komentokehotteen kanssa, kaikki oppi unohtunut jo, mutta kyllä tuo on ihan tuollaisena siinä batissa, ei sieltä rivejä puutu. Viveza käynnistyy ja tietää mitä tiedostoa se on avaamassa koska se osaa sanoa: The following files could not be opened Olli skannaus005.viveza.tif Jotain mulla on varmaan toisin kuin sinulla, ei tämä mulle aukene mun osaamisella.
Vs: Nik Collection vapaaksi Hmmm... tuo tiedostonimen parsiminen ei taida onnistuakaan ihan niinku Strömsöössä. Kokeiles vaihtaa noiden set -komentojen tilalle nämä: [tt]@set _in=%~d1%~pn1%~x1 @set _out=%~d1%~pn1.viveza%~x1[/tt] Eli koko skripti: [tt]@REM Save this on windows desktop as viveza.bat @REM drag & drop image file on the desktop icon @REM Edited results saved in <filename>.viveza.<ext> @REM Don't touch ESC-key while in Viveza -- the @REM program will exit without saving your your edits. @REM -------------------- @REM Wrapper for Viveza 2 @REM -------------------- @set _in=%~d1%~pn1%~x1 @set _out=%~d1%~pn1.viveza%~x1 @REM Save the original @REM -------------------- @copy %_in% %_out% >nul @REM For 32-bit Win @"C:\Program Files\Google\Nik Collection\Viveza 2\Viveza 2.exe" %_out% @REM For 64-bit Win @REM "C:\Program Files\Google\Nik Collection\Viveza 2\Viveza 2 (64-Bit)\Viveza 2.exe" %_out% @cd \ PAUSE Edited image in file %_out%[/tt]
Vs: Nik Collection vapaaksi Kun menet tämän ketjun ensimäisen viestin linkin sivulla, on siellä sivun oikeassa yläosassa laatikko download now. Napautat sitä ja valitset Windowsin ja Macin välillä minkä jälkeen lataus alkaa.
Vs: Nik Collection vapaaksi Hmm, tuossa etsiessä toisen softan seriaaalia, löytyikin ammoin ostamani nikin latauslinkki. Salaisesti toivon että se on jotenkin parempi kuitenkin, ei varmaan.
Vs: Nik Collection vapaaksi Kannattaisiko putsata selaimesta keksinmurut (eli cookiet) pois, ja sitten yrittää uudestaan latausta?
Vs: Nik Collection vapaaksi Mikä noissa nyt estää lataamisen? https://dl.google.com/edgedl/photos/nikcollection-full-1.2.11.exe https://dl.google.com/edgedl/photos/nikcollection-full-1.2.11.dmg Vai onko omat tietoturva-asetukset liian tiukalla?
Vs: Nik Collection vapaaksi Chromella tuli maksiminopeudella. Tosin huomasin, että mulla tuo versio jo onkin. Mutta taidat olla estänyt exe:n lataamiset?
Vs: Nik Collection vapaaksi Moi, Enpä tiedä mikä olisiko ollut ruuhkaa tai, silloin ei avannu lataa linkistä win/mac? Ps. Joskus auttaa kun ottaa kengät jalasta. jussi
Vs: Nik Collection vapaaksi Vastaan itse itselleni. Kun araneva yllytti kokeilemaan, niin vihdoin sitten uskalsin. Asentui nätisti elements 8:n plugin-kansioon ja.... TADAAAA, se toimii. Ensitestailun perusteella ihan suositeltava tuttavuus mutta vaatii vähän opettelua.