Kuvassa on potentiaalia. Kehykset tosin eivät minuakaan miellytä. Se, mikä miellyttää on kasvien muodostama rytmi ja kivahkot sävyt (vaikka kenties en itse malttaisi olla tarttumatta kontrasti- ja värikylläisyysnamiskuukkeleihin, todennäköisesti vääntäen niitä vastakkaisiin suuntiin). Eli ok otos mielestäni, tosin tuota rytmiä voisi hakea selvemmin esiin vaihtamalla etualan kohdetta tai kuvakulmaa.
Minua taas ei häiritse kehykset ollenkaan, vaan täsmälleen vain tuo heinä, joka leikkaa ohdakkeen näköisen vasemmanpuoleisen kukan. Alempi leikkautuminen ei vie huomiota, kun jää niin reunaan. (kuvaustilanteessa kameran siirtäminen 1 cm vasempaan olisi poistanut koko ongelman, varsinkin jos muistaisi aina katsoa syväterävyysnapilla, että miltä tausta näyttää. Taitaa tosin olla suurin aukko käytössä Rytmi kuvassa näyttää kaottiselta, mutta on miellyttävä ja herkkä. Myös sävyistä ja väristä pidän, poikkeaa edukseen tämänkaltaisten maisemayksityiskohtien kirjossa.. Kuva on jotenkin mukavan unenomainen. Hieno kuva, jonka liikajännitettä saisi vähennettyä kloonaamalla tuon yksittäisen timotein kadoksiin
Kiitokset kommenteista! Värikylläisyysnamiskukkeleihin en ole kylläkään kajonnut. Olen kyllä samaa mieltä tosta timoteistä tossa vasemmalla, se vähän häiritsee, pitänee ottaa se pois häiritsemästä..Rakentavaa palautettahan täältä saa aloittelijakinKiitän!