Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Se on hienovireisesti oivaltava kaunis kuva kypsästä naisihmisestä, jonka elämänkokemus ja sen tuoma ymmärrys kuvastuu tuossa esteettisesti harmonisessa ja klsssisen uljaassa ihmistutkielmassa. Upea kuva. Ei ehkä tyyliltään sitä digimaaliman tämän hetken "kuuminta hottia" (käytössähän on ollut herrasmiehen instrumentti eli filmi) mutta ajattomuudellaan, inhimillisyydellään, fantastisen korkealla teknisen osaamisen ammattitaidolla ja vaistomaisella vanhan taidehaukan varmalla silmällä kuvaama upea henkiökuva. Parhaimpia kuvia koskaan täällä ! Kaunis, upea ja syvä !! Hienoa !!! - Erska
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Kumpaa peilikuvaa tarkoitat, eik kai kommentisi sentään natsaa kumpaankin ??
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Tuota konttaavaa naisihmistä tarkoitin. Se aikaisempi, jossa näyttelijän naama peilissä, on mielestäni aivan toista luokkaa. Siis positiivisessa mielessä. kapa
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Niinku ihan hemmetisti pännii tää pimeys, Tiittasen pakoputkikorjaamokin tuntuu sävyseltä mestalta, Vitun kotkotusta kaikki meininki täällä...
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Kuviin on ahdistus hyvä oksentaa. Anna kameran vaan laulaa!
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Joo niihin se syvä ahdistus Kivaa kuvaa pukkaa - oikeinkin 'ahistavaa' . Hyvä juisma. - E
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Ettei kukaan kuvittelis että Eläkeläisukko senkun vaan porskuttaa ja kulutta muiden rahoja, laitetas pari shottia eilisestä, Että vituttaako... No EI ! onhan sentään Leica Doublestroke M3 ja siihen tuo canuuna ja 15mmVoigt laajis, mun reppislempparit...
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? On sulla kyllä asennetta, eipä ole tullut mieleen ottaa kameraa lekuriin mukaan.
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Hyvä tapa ottaa kamera mukaan lääkäriin. Itse olen muutaman vuoden tehnyt samaa kun on joutunut ramppaamaan kaikenmaailman operaatioissa aika tiuhaan. En kuitenkaan enää pistä niitä kuviani esille (joskus ollutkin täällä - sairaalakuviani - mutta nehän on unohdettu), koska minulla ei kuulemma ole enää "mitään annettavaa" tälle foorumille - kuten eräs ylitsepursuavan nerokas honkkarifruittariteini asian hiljaittain ilmaisi (musertavassa netti tuomiossaan, muiden koltiasten ja yhden jumalallisen vanhuksen myötäilemänä). Terveisin - uhri, syljetty ja poljettu herkkis sekä henkisesti raiskattu ja pahoinpidelty marttyyri :[
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Näissä tummanpuhuvissa päiväkirjakuvissa on pistämätön meininki! Jalat, pakoputkien hautausmaa, puuttuvat etuhampaat... Tämähän etenee kuin paraskin novelli, Jack Kerouac kameran kanssa Nyt vaan leica mukaan joka paikkaan, aivot narikkaan ja lisää kuvia tähän kuvien ajatustenvirtaan.
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? On siinä ihan ajatustakin mukana: Opin aikoinani hämmästyttävän jutun, kun olin lentokoneessa, tehtävänä kuvata avoimesta ovesta toista lentsikaa, pelkäsin kun horkassa vaikka olin nelipistevöissä kiinni. Heti kun nosti kameran silmille kaikki pelko katosi! Oli vain se ruutu ja aihe ... Samaten, olen aina ollut karmean hammaslääkärikammon vaivaama, kun otin leican ja laajiksen mukaan ja siinä lauoin käden etäisyydeltä ruutua, ei pelottanut eikä puistattanut yhtään. legurikin ihmetteli että ihme jamppa, siinä vaan laukoo Leicaa vaikka porattiin ja revittiin hajonneita hampaita veks...
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Tämähän se on se mielentila, flow, jossa kaikki hyvät asiat syntyvät.
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Täältä käsi nousi pystyyn 04.05.2009. http://jarisiren.1g.fi/kuvat/1.uusimmat/JSC_6186.jpg
Vs: Niinku Mikäs setti se tämä sitten on ? Viisaudenhampaan poiston aikana en viitsinyt kuvata, mutta heti kun penkistä pääsi ylös niin... http://www.kuovi.com/heikki/viisaus.jpg