Vs: C-duurin neliö Nokkela kuvanimi, mainio kesäkuva kauniista mallista laadukkaan soittolaitteen kera. Voisi sanoa; iso käsi tälle
Vs: C-duurin neliö Ihan sama mitä mä sanon tästä kuvasta niin se ei huononna kuvaa yhtään. Pirun komeeta on.
Vs: C-duurin neliö Sun pitäisi kuvata enemmän Miaa. Me perustetaan funclub ja annetaan filkat ilmasiks
Vs: C-duurin neliö vieressä kun asutaan, niin ihan varmasti olisin mennyt jos olisin lukenut tämän ajoissa... tänään on valitettavan myöhäistä. tällaista tämä - elämä on.
Vs: C-duurin neliö Jukkis voikin tehdä Miasta oman ketjun ja taitais olla tarpeeksi matskua näyttelyynkin
Vs: C-duurin neliö En tajuu mitään tälläisistäkään kuvista mitään, mutta eikös tuo nyt ole vähän jäykän ja asetellun oloinen... Hänelle varmaan tuo kitara ihan luonteva kapistus käsiin mutta tässä kuvassa se ei siltä näytä. Istu nyt tohon oikein kivasti ja katso sit kuvaajasetää fiilis...
Vs: C-duurin neliö Ihana malli ja ihanat sävyt & teknikka hallussa. (Mutta Jukkis, sulla on ongelma mallien polvien kanssa. Tee erittäin hyvästä täydellinen. Sävyt ovat n i i i n kauniit.) Pliips.
Vs: C-duurin neliö Olen katsonut (ja analysoinut?) kuvaa monta kertaa, mutta kun otsikon yhteys kuvaan ei vaan aukea. Musiikin teorian taidot puuttuvat. Jukkis71, selitä mulle.
Vs: C-duurin neliö Otteena on C-duuri. Muodostuu sävelistä C-E-G. Kitaralla alhaalta ylöspäin e-c1-e1-g1-c2-e2. T Jukka