Vs: Huisk Rajauskoulu olisi nyt bygattava bydeen. Itselläkin ollut kaikenlaista töppörjausta viime aikoina. Suostuisiko NowHereMan pitämään amatööreille edullisen rajauskoulun ? Olis tarvetta. Pois kaikki turha. Tiukka rajaus = paras rajaus ! - Erska
Vs: Huisk Jaa, mun mielestäni bööna on jo tippuvassa lennossa ja sinne ei kuulu noin paljon. Ahdistaa kun aletaan sotia painovoimalakeja vastaan. Katson myöhemmin uudestaan, ehkä mä vaan nyt havainnoin päin ... jne. - Erska (Gloria Viktoria ! Hurra, Hurra, Hurra !) Edit: Giljotiinikäsittelyn olisin taasen jättänyt väliin ja antanut tonne alas hieman enemmän tilaa .. tipahtaa, siis.
Vs: Huisk Saatat olla oikeassa, en ollut tuota ajatellutkaan. Tuon takia tänne juuri postaan, että saa huomioita, joita itse ei tule ajatelleeksi Tässähän ei tosiaan ole puhallinta käytetty, josta todella voi johtua, että hiukset ovat tulossa alas päin. Värit on tarkoituksella hieman 'oranssit'. T Jukka
Vs: Huisk Hiukset ovat lennokkaammat kuin muu kroppa, en tarkoittanut pelkästään niiden mahdollista liikettä vaan ihmisen. Liike jatkuu ehkä hiuksissa mihin sattuu. Hiukset ovat vallattomat, kasvavatkin vielä muun ruumiin ollessa jo vainaja. Mutta tämä on vain oma (n. sekunnin katsannon jälkeinen) kuvitelmani kuvasta. Eihän likka edes välttämättä 'hypi', heiluu vain ? En tiedä, kirjoitan nyt täysin vasemmalla, oikealla on muuta haastetta. Palataan asialle kun ei ole näin jumalaton kiire. - E
Vs: Huisk Nyt on kivat noi hiukset, valot ja sävyt. Ehkä kasvoista vasen puoli turhan paljon peittyy?
Vs: Huisk Tällaisessa putoamiskuvassa ehkä nimenomaan kenties tarvitaan tilaa ylös. Putoamiskuvia on kahdenlaisia: 1) Tällaisia, joissa pudotaan pois kuvasta - silloin ollaan reunan lähellä, kohta poissa; mitä enemmän ollaan poissa kuvasta, sitä rajumpaa on putoaminen. Äärimmäistettynä putoajasta näkyy vain hiusten latvoja 2) Kokovartaloputoamiskuvia, joissa näytetään minne pudotaan - silloin tarvitaan tilaa alas, jotta ja jolla esitetään matka kadulle tai koskeen. Äärimmäistettynä putoajasta näkyvät vain koivet
Vs: Huisk Tätä pitää vielä pohtia .. yleensä vain se aivan ensimäinen vaistomainen tunne on oikein. Itsellensä, eikä yleispätevästi. Mielenkiintoista. T. Väliinputoaja
Vs: Huisk Mä jättäisin jopa sivuille enemmän tilaa. Tuntuu, että tähän sopis hyvin neliö. Ylös lisää ja sivuille. Siis sitä tilaa. Hiukset kyl lentää mukavasti.
Vs: Huisk No nyt kun kerran sanoit, Heli, niin mikäpä ettei... kun on noin ahdas sivuilta ja ylhäällä taasen on tilaa kuin jumalattomalle kouralle, vois alkaa luulemaan katsovansa kuvaa sadistisesta tukistamistapahtumasta, eikä lennokkaasta ja nuorekkaasta fledan flyygauttamisesta. Ilon ja riemun väliin saattaa hiipiä inha ahistus. - Kyl se tilakin joskus on ihan ...
Vs: Huisk Ihanaa kun pääsee taas kompaamaan. Hitsit, ettei sit viiti omii mielipiteit ollenkaa kekkaakkaa, siispä: Mä komppaan maruu. - pääsispä taas jotaki komppaa