Jotenkin tämän kuva kuvan bokeh mielyttää minua,ei sen takia että olen siinä itse.Kuva syntyi kahdesta 13x18 laakasta 8x10 kasetissa.Laukaisin itse kädellä kuvan joka näkyy kuvassa. http://files.kotisivukone.com/largeformat.kotisivukone.com/.album/1323762402081_1_orig.jpg
Vs: Nice bokeh Todella hieno otos jossa tuntuu olevan kaikki kuten pitää, jotain vanhan ajan mystistä. Kaunis bokeh ja tuo vaalea sävymaailma, tiedä sitten tuosta katkoviivasta että olisiko parempi ilman vaiko ei. Ainoa mistä olen varma että näin vaatteet päällä parempi, tai no mistä sitäkään tietää kun en ole sinua alasti ikinä nähnyt.
Vs: Nice bokeh Katkoviiva tulee kun kaksi 13x18 laakaa on 8x10 kasetissa.En viitsinyt alkaa kloonailee tms ,olisi mennyt todennäköisesti vidulleen mun taidoilla.
Vs: Nice bokeh Heh, silloin ei kannata tosiaan. Nyt kun tätä olen käynyt kohta viisi kertaa katselemassa niin paranee vain, tuo katkoviiva on kuin piste i:n päälle ja antaa oman pikku mausteensa kuvaan. Jotenkin niin erilainen mitä normaalisti näkee, kaikki nuo jäljet kuvassa ja muuteskin. Ei viitsi enempää kehua ettei mene perseilyksi, autenttinen ja upea.
Vs: Nice bokeh Kaikin puolin hieno, valaistus, sommittelu, terävyyslue kohdallaan. Hieman tuo liitos häiritsee, tai hieman enemmänkin. Kapa
Vs: Nice bokeh Harvemmin viitsin avata linkitettyjä kuvia, mutta Kimon kohdalta tein poikkeuksen. Erittäin hieno kuva. Onko jokin erityinen syy miksi et kuvannut 8x10 filmillä vaan latasit kaksi 13x18?
Vs: Nice bokeh OK - hyvä syy. Eikä se liitos oikeastaan häiritse, vaan tekee kuvasta jollain tavalla mielenkiintoiseksi.