Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Uusi kamera

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana toni-m, 29 Kesäkuu 2015.

1. toni-m

toni-m

23
    0
    1
    Hei

Luulen tietäväni vastauksen, mutta kysyn kuiteskin. Eli onko tänä päivänä mahdollista saada mistään uutta kohtuuhintaista filmipokkaria tai järkkäriä ? Oon koittanu katella internetin syövereistä, mutta eipä ole vastaan tullut. 

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

3. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36
  4. keegan

keegan Well-Known Member

8 658
    1 574
    113
    Vs: Uusi kamera

"Mikset kuvaisi käytetyllä, niinhän kaikki muutkin tekevät."

5. c

c Well-Known Member

5 425
    111
    63
  6. c

c Well-Known Member

5 425
    111
    63
  7. markku55

markku55 Active Member

En ostaisi vanhaa käyttämätöntä kameraa, kukan ei tiedä toimiiko se, vai vaatiiko heti CLA:n jotta toimisi. Hyvin pidetty jatkuvassa käytössä ollut laadukas filmikamera on minusta parempi vaihtoehto ja varmasti halvempi kuin NOS kamerat.

8. c

c Well-Known Member

5 425
    111
    63

No mutta jos toi jannu väkisin haluaa uuden kameran... niin ei kait silloin voi käytettyä ostaa.

9. Vs: Uusi kamera

Siinä on muuten pirun hyvä etsin ja erittäin hyvin käteen sopiva runko. Osaisivatkohan tehdä vastaavan uudelleen johonkin digimalliin...

10. Vs: Uusi kamera

Mö olen myös hyvin pidetyn käytetyn kannalla. Uudenveroisesta kannataa tietenkin maksaa vähän enemmän, ei sellaista muutamalla kympillä saa. Tai sitten laskee huollon hinnan suosiolla hankintahintaan. Ja onhan niitä huollettuja tarjolla esim. Kamerahuollossa

http://www.saunalahti.fi/kamerahu/page3.html

11. toni-m

toni-m

23
    0
    1

Kiitoksia avusta. Nuo lomokamerat olikin jo ennestään tuttuja. Sen verran kysymyksen asettelu oli heikko, että selvitetään hiukan taustaa-eli ihan käytetyillä filmipokkareilla (canon ja olympus 2kpl ) oon kuvaillu muutaman vuoden ajan. Hyvin pelittäneet käyttötarkoitukseensa nähden. Digihommat on sitten erikseen. Tällä kertaa olis tarkoitus löytää jotain tasavuosia täyttävälle ja tämä kamera-aihe pomppasi esiin yhtenä vaihtoehtona.

12. Mugn

Mugn Member

366
    0
    16
  13. Suolakala

Suolakala Member

291
    15
    18

http://www.japancamerahunter.com/

Jos tahtoa riittää niin tuolta voi kysellä. Itsellä ei sivusta ole kokemusta mutta ulkomaisilla foorumeilla tuota on kehuttu. Jos ei uutta kameraa löydä niin varmasti jotain sopivaa tasavuotis lahjaksi. Esim jotain keräily kappaleita. Itse ainakin tykkäisin saada jonkun keräily kameran tai harvinaisen linssin tuohon leicaan. Nämä on tietysti sellaisia hommia sitten että osaako lahjan saaja arvostaa tuollaista harvinaista kameraa esimerkiksi? Yksi mitä voi etsiä niin Rollei 35:sta löytyy varmaankin etsimällä vielä uusia paketissa.

14. Rutanen

Rutanen Member

667
    0
    16

Mulla taitaa olla laatikossa kaksikin Canonin filmijärkkärirunkoa. Saat postikulujen hinnalla jos haluat.

15. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Mä voin myydä Bessa L:n etsimellä. Tyylikäs ja kohtuuhintainen.