Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Neuvottelu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 8 Kesäkuu 2005.

    Tälläseen näkyyn törmäsin ilta-ajelulla. Näitä oli yhteensä seitsemän sänkipellolla ihmettelemässä. Rajasin tämmösen pienen tapahtuman isommasta kuvasta irralleen kun näyttää jotenkin hauskalta tilanteelta mun mielestä. Kyllä ne siitä sitte häipyi kun katteli vähän aikaa mun touhuja
     
  1. Tuo vasemmassa laidassa oleva neuvottelija jää vähän näköalattomaksi. Muuten oikein mukava.

    Ei sulla olisi kuvaa, missä olisi vaan noin kaksi?
     
  2. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Mun mielestä tämä on hauska kuva näinki. Tuota vasemmalla olevaa yksilöä ei näytä yhtään kiinnostavan mitä nuo kaks muuta tuossa porisee, näyttäis hieman jopa hymyilyttävän.
     
  3. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Hyvä vain kun kolmas on tossa. Se on ikäänkuin vasta tulossa palaveriin ja tiiraileen tullessaan vähän onko muut tulossa.
     
  4. Rajasin tän parven vasemmasta reunasta irti ja surkuttelin ton "ylimääräsen" tilannetta kyllä. Tuntui viihtyvän tiukasti näiden kahden läheisemmän kanssa. Kokeilin rajata kauemmas sen nokan suuntaankin, mutta siellä ei ollu sit taas oikeen mitään. Kiersin parvea parempien kulmien toivossa ja sain aikaa Speget, pakenivat paikalta. Täytyypä kattoo saisko lentoon lähtökuvista mitään irti.